Exemple de com un bon anunci fa ecològic lo que no ho és…

Quan s’ajunten imatges impactants, textos concrets clars i directes , bona música de fons i una veu convincent ens poden vendre el que vulguin.
Avui he entrat en una gasolinera d’aquesta marca després de veure aquest anunci i us prometo que fins a l’olor em semblava celestial.

Aquest anunci de Repsol està realitzat per l’agencia Young & Rubicam. Sota el nom ‘Inventem el futur’, Repsol YPF ha presentat la seva nova campanya de comunicació, en la qual, s’ha volgut fugir del pessimisme sobre futur pròxim del medi ambient  i la dolenta consciència tradicional de les petrolieres…La música d’aquest spot és de Johann Sebastian, el Preludi en Do major.

És un clar exemple que amb imaginació i creativitat a tot se li pot donar una volta en positiu.

[kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/BwpWWRQyjts” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]

 “Inventemos el futuro”.“Inventamos la rueda, descubrimos el fuego, llegamos a la luna, hicimos el pan y la sal. Inventamos los coches, las motos, los ceros y los unos, los abrazos y el abecedario. Inventamos los barcos, el calor en invierno, la imprenta, la ciencia… y la ficción. Inventamos internet, la radio, el teléfono, las vacunas y la Novena. Hicimos imperios y revoluciones. Inventamos Manhattan, Macondo. Inventamos el fútbol y a Madame Butterfly. Pintamos a la maja vestida y desnuda. Hicimos catedrales, pirámides, aviones. Inventamos el rock, la penicilina, los telegramas, Dulcinea, el póker y el mus, los jardines de Babilonia y hasta Peter Pan. Si hemos sido capaces de todo eso. ¿Cómo no vamos a ser capaces de proteger lo que más nos importa?

Anem a veure en classe l’anunci llevant-li el so; vosaltres aneu a gravar el text i després ajuntarem la imatge amb el vostre so

IMATGES DEL ANUNCI DE REPSOL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *