Els homes no peguen

els-homes-no-peguen.jpg

A la classe hem llegit aquest conte:Els homes no peguen . L’ha escrit una senyora que es diu Beatriz Moncó, els dibuixos els ha fet una altra senyora que es diu Mabel Piérola i l’ha publicat edicions bellaterra. 

Aquest llibre parla d’ un nen que arriba a un poble. És l’Àlex. L’Àlex es va fer amic d’en Xavier. En Xavier i l’Àlex eren veïns .
En Xavier i els seus pares aviat varen veure que a casa de  l’Àlex alguna cosa no anava bé. Se sentien sorolls i cops. L’Àlex sovint tenia blaus i no sabia dir com s’ ho havia fet.
Al final varen saber que el pare de l’Àlex era un mal home. Pegava a la seva dona i al seu fill. 

És una història trista.
Els homes no pegues. És millor parlar. Quan jo sigui gran potser treballaré i em casaré amb una bona noia per viure bé junts.

Ali 6è. 

A nosaltres no ens agradava que el senyor Pere, el pare de l’Àlex, piqués. No ens agradava que l’Àlex  tingués blaus. No ens agradava que la mare de l’Àlex rebés cops i tingués un ull de vellut.

I vosaltres, què en penseu? 

Loubna, Chayma i Xus

 

 

2 thoughts on “Els homes no peguen

  1. Mariona Reig

    Jo penso com vosaltres. M’agradaria que de grans fóssiu tal com dieu. Estic segura que ho sereu. Mariona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *