Sortida a Ventalló

En aquesta sortida vam anar tots els 4t d’ESO. Vam fer moltes activitats, durant el matí quan vam arribar vam esmorzar, després vam fer el ràpel, quan vam acabar vam anar a dinar, i després vam estar jugant a futbol en un camp. A la tarda vam fer l’escalada, és una activitat que m’agrada molt i va durar força estona. Quan vam acabar vam anar a jugar a futbol, i al cap d’una estona ens van dir que l’autobús ja havia arribat.

 

Ens ho vam passar molt bé en aquesta sortida.

El Houssaine Anadah  –  4t D

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *