En aquesta sortida vam anar tots els 4t d’ESO. Vam fer moltes activitats, durant el matí quan vam arribar vam esmorzar, després vam fer el ràpel, quan vam acabar vam anar a dinar, i després vam estar jugant a futbol en un camp. A la tarda vam fer l’escalada, és una activitat que m’agrada molt i va durar força estona. Quan vam acabar vam anar a jugar a futbol, i al cap d’una estona ens van dir que l’autobús ja havia arribat.
Ens ho vam passar molt bé en aquesta sortida.
El Houssaine Anadah – 4t D
