Arxiu diari: 7 desembre 2011

Alguns enllaços per anar fent boca

Aquí us deixo alguns recursos i activitats perquè treballeu una de les nostres festes més importants: EL NADAL! Conte de Nadal Guarnim l’arbre de Nadal Fem un ninot de neu Joc Memory                                                             Fem el pessebre                                                              Poema de Nadal … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Treballem el NADAL

Aquests dies abans de les vacances treballem les festes i tradicions nadalenques. Per començar tots els grups de diversitat hem elaborat un arbre de Nadal que hem exposat davant de consergeria. Ha quedat super bé!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari