Arxiu mensual: gener de 2012

Fem d’homes i dones del temps!!

Ja tenim acabades les cròniques del temps. Hem fet diferents cròniques de la tardor. Amb un programa informàtic hem elaborat un mapa del temps i després, en funció del temps que hem dibuixat, hem redactat l’escrit. A veure què us … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VOLTEM PEL MÓN

Aquest any els alumnes de l’aula d’acollida participem a un projecte que interrelaciona totes les aules d’acollida de Catalunya. És el projecte: VOLTEM PEL MÓN. A partir de la interpretació de textos audiovisuals i escrits de diferents tipologies textuals, els … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Sense tu – Teràpia de shock

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wLVPmgyYkPI[/youtube]

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Deixem les vacances!!

Després dels torrons i dels regals de Nadal, comencem l’any amb força i energia per tornar a reprendre les classes i continuar aprenent coses noves!!! Bon any a tots!!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari