Arxiu diari: 15 desembre 2011

Sortida a Ventalló

En aquesta sortida vam anar tots els 4t d’ESO. Vam fer moltes activitats, durant el matí quan vam arribar vam esmorzar, després vam fer el ràpel, quan vam acabar vam anar a dinar, i després vam estar jugant a futbol … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari