PREGUNTES:
—Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens?
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans?
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga?
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
LA TEVA OPINIÓ:
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
VIDEO –> https://youtu.be/XItMKfivJNk
—Què és ISIS o Daesh i què volen fer amb els nens?
R/:són exèrcits creats per als musulmans i recluten nens. musulmans que no tenen bones idees, perquè hi ha musulmans
—Al vídeo apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes?, i què li està passant a un dels germans?
R/: Ens van obligar a matar a un home i el petit no (es va ha)* s’ha oblidat i ara té problemes de violència.
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
R/: Cristina és una noia que li van a reclutar com a esclava per ser cristiana i els seus pares tenen esperances perquè torni
—Què li passa a la Joumana (6 anys)?, què pensa la psicòloga?
R/: És una noi*noia que es va intentar suïcidar i la psicòloga va dir que va presenciar o li en fet tenir relacions sexuals amb altres homes.
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
R/: Es va quedar com esclau de les jihadistes
—Què li va passar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit?, on anirà ara i per què?
R/: El Ayad pa ser reclutat pels jihadistes quan era petit i ara va a Alemanya amb la seva mare i el seu germà
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
R/: Aquest home vol ajudar i buscar als nois i noies esclaus i reclutats per ajudar-lis* i canviar-li la forma de pensar.
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
R/: Aquest mestre explica que canvien el jihadista les coses bones per armes i com és recarrega una arma o com utilitzar-la
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
R/: Llavors crec que seran bones persones i poden viure en la societat com altres persones que han vingut d’altres països que també estan en guerra, però crec si els volem poden canvia però llavors els que no volen no se que faran amb la seva vida.
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins?
R/: jo crec que depen de la persona perquè si estan molt afectades pot ser un perill.
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
R/: En aquesta vida tot és possible jo crec que si però el difícil és canviar l’actitud d’aquest que acabes de rescatar.
PREGUNTES:
—Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens?
Daesh és l’exèrcit creat pels musulmans i recluta nens.
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans?
Van obligar aquests nens a matar a un home i un dels nois no oblida l’incident i ara té problemes de violència.
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
Cristina és una noia que serà reclutada com a esclava cristiana i els seus pares esperen que torni.
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga?
El noi ha intentat un suïcidi recentment i el psicòleg va pensar que ell patia o que recentment té relacions sexuals amb homes.
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
Akram es va mantenir com a esclau de Daesh i ell viu amb ells.
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
Ayad va ser reclutat per Daesh quan era nen i ara es trasllada a Alemanya juntament amb la seva mare i germana per evitar aquest tipus de situacions en el futur.
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
Bahzad tracta de trobar i ajudar els esclaus i reclutar a les nenes i els nens i canviar d’opinió la seva manera de pensar.
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
El professor va explicar que Daesh canvia bones coses per armes i altres equips de guerra i els va explicar com utilitzar una arma i com recarregar-la.
La meva OPINIÓ:
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
Al meu entendre, hauria d’haver una oportunitat per a aquests nens i espero que es converteixin en un bon ésser humà i que visquin en aquest món com nosaltres i crec que aquests nens haurien d’ensenyar que és un bon acte i què és una mala acció.
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
Al meu entendre, els nens soldats han de ser tractats com a víctimes de la mala mentalitat d’algunes persones que volen destruir la pau en aquest món, però també depèn de la persona que quant es veu afectat per aquests pensaments i el perillós que és
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
En la meva opinió, és possible recuperar aquests nens perduts de Califat perquè cada cosa és possible en aquest món i crec que aquests nens poden canviar donant-los amor que volen i ensenyant-los.
—Què és ISIS o Daesh i què volen fer amb els nens?
són exèrcits creats per als musulmans i recluten nens
—Al vídeo apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes?, i què li està passant a un dels germans?
ens van obligar a matar a un home i el petit no es va ha oblidat i ara té problemes de violència.
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
Cristina és una noia que li van a reclutar com a esclava per ser cristiana i els seus pares tenen esperances perquè torni
—Què li passa a la Joumana (6 anys)?, què pensa la psicòloga?
es un noi que es va intentar suïcidar i la psicòloga va dir que va presenciar o li en fet tenir relacions sexuals amb altres homes.
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
es va quedar com esclavó de les jihadistes
—Què li va passar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit?, on anirà ara i per què?
el Ayad pa ser reclutat pels jihadistes quan era petits i ara es va a alemanya amb la seva mare i el seu germà
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
aquest home vol ajudar i buscar als nois i noies esclaus i reclutats per ajudar lis i canviar-li la forma de pensar.
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
aquest mestre explica que canvien el jihadista les coses bones per armes i com és recarrega una arma o com utilitzar-la
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
llavors crec que seran bones persones i poden viure en la societat com altres persones que han vingut d’altres països que també estan enguerra, però crec si els volem poden canvi però llavors els que no volen nose que faran amb la seva vida.
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins?
jo crec que depens de la persona perquè si estan molt afectades pot ser un perill.
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
en aquesta vida tot és possible jo crec que si però el difícil és canviar l’actitud d’aquest que acabes de rescatar
—Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens?
es una organitzacio terrorista ,va reclutar nens petits ,esclavitzar i tambe van vender a les noias com esclavas
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans?
els vam obligar a matar el germa petit té diabetis i es comporta de manera violenta
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
es una nena i le van secostrar
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga?
era una esclava mosul ,la spicòlogo diu que a presenciat violació de altres
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
es quedan els dela milicia
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
le van enviat a un camp de entrenament reclutat de etrroristas per convertirlo en un nen soldat
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
descobrir on es el mercat de esclavas i els denunciaven
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
explicava els ejercicis de clasificacio ,els jihadistes les an ensenyat la cantitat de armes
LA TEVA OPINIÓ:
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
s’ha de tractar mitjor perque son victimes que an sit obligats a fer coses
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
pot ser posible si les ajuden molt per canviar tot aixo
Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens?
Que son terroristes
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans?
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga?
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
LA TEVA OPINIÓ:
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
Seran el personas males , per culpa de personas males .
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
Son victimes perque culpa de personas males .
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
Pot ser , si algu va a judarlos .
Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens?
son uns terroristes, que el seu treball es agafar nens .
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans?
a aquets nens els van agafar i els van dir que si mataven aquel home dons que ells morian i desde aquella vegada uns dels seu germans se combertit molt agresiu.
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat? a aqueta noia li van agafar i els seus pares diuan que ells tenen esperançes de que ella torni.
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga?
que es va intentar suicidar ,dui que a presenciat la violacio de altres persones
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
es va quedar d’ esclava.
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
quan ell era petit dons el van agafar i ara es marxa del pais.
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
buscar a tots els nens i rescatarlos que aquet infern.
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS? L’obliguen a explicar les matemàtiques utilitzant vocabulari sobre guerra.
LA MEVA OPINIÓ:
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
En principe jo creec que aquesta generació es fara mes gran.
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
els nens estan per jugar per fer el qeu el doni la gana pero per ser soldats aixó es una injusticia.
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
no hi ha moltes esperanses ja que alguns nens ja estan deacor amb aixo que Califat perque les persones que els van agafar dons ja les han dit que tenen que matar a gent i també creec que la generacio es fara mes gran ja que hi habran mes nensque adults a aquesta generacio .
PREGUNTES:
—Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens?
Rentat de cervell .
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans?
Un dels nois va morir: un dels nois va veure la mort de l’altre noi i ara té por .
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
la capturen .
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga?
Es rentarà el cervell amb èxit .
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana?
Esclau de persona malo .
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
Ayad va ser reclutat per Daesh quan era nena ,Ara viatja a Anglaterra amb la seva mare.
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
La tasca és salvar els nens .
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
Els professors de matemàtiques no estan ensenyant els seus coneixements, sinó que els ajuden a rentar el cervell.
1 Què passarà amb aquesta generació de nens/es perduda?
Seran el personas males , per culpa de personas males .
2 S’ha de tractar als nens soldats com a víctimes o com a botxins? (busca aquesta última paraula al diccionari.
Son victimes perque culpa de personas males .
3 Serà possible recuperar aquests nens perduts del Califat?
Pot ser , si algu va a judarlos .
1 —Què és ISIS o Daesh i què volen fer amb els nens?
són exèrcits creats per persones que fan les seves ideas amb el nom del Islam .
2 —Al vídeo apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes?, i què li està passant a un dels germans?
ens han obligar a matar una persona, i el germa petit no ha oblidat i te problemes de violencia .
3 —Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
es una noia que li van recultar perque es cristiana , pero amb intercanvis li han tornat .
4 — Què li passa a la Joumana (6 anys)?, què pensa la psicòloga?
es una noia que es va intentar suïcidar i la psicòloga va pensar que la noia va tenir relacions sexuals amb altres homes.
5 – —Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què?
Ayad va ser reclutat per Daesh quan era nen i ara es trasllada a Alemanya juntament amb la seva mare i germana per evitar aquest tipus de situacions en el futur.
6—Qui és Bahzad i quina és la seva missió?
Es un home que ajuda a recuparar els nens segrestats .
7—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS?
Que van ensenyar els nens amb la idea de posar fotos de armes i vocabularis de armes per preparar els nens a matar .
—Què és ISIS o Dáesh i què volen fer amb els nens? Que meten idees equivocades als nens.
—Al video apareixen tres germans. Què els van obligar a fer els jihadistes? i què li està passant a un dels germans? Li van obligar fer ferides i tallar parts del cos de les seus germans. I si no ho fasin farien dany als seus pares.
—Qui és Cristina (3 anys) i què li ha passat?
—Què li passa a la Joumana (6 anys)? què pensa la psicòloga? Té un comportament agresiu per tot els guerres i el comportament de la gent.
—Qui es queda amb l’Akram, germà de la Joumana? Es queda un grup de gent que no són terroristes però no es la seva família.
—Què li va pasar a l’Ayad (14 anys) quan era més petit? on anirà ara i per què? És un noi que es va a Alemanya, perquè sino el segrestetan.
—Qui és Bahzad i quina és la seva missió? És una persona que ajuda a recuperar els nens segrestats.
—Què explica el mestre sobre les matemàtiques que li feien explicar els jihadistes d’ISIS? LI fríen explicar sobre armes..