Merlí, capítol 11 (Els Sofistes)

ENLLAÇ–> http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa/merli-els-sofistes-capitol-11/video/5565917/

PREGUNTES:

  1. Què ha passat amb la mare de la Berta?
  2. Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?
  3. Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?
  4. Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí.
  5. Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?
  6. Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?
  7. El Pol pregunta per la Mònica, per què s’enfada el Bruno?
  8. Com està la relació entre el Santi i el Bruno? penses que es solucionarà? Què faries tu si fossis el Bruno? i si fossis el Santi?

7 comentaris a “Merlí, capítol 11 (Els Sofistes)

  1. 1. Què ha passat amb la mare de la Berta?
    Qué ella pensava que la seva filla no estudiava i que no anava a l’institut.

    2. Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?
    Que vindra un alumne i li has de ajudar-li.

    3. Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?
    Que fasi un dibuix de Berta perqué el Merlí vol que aquest dibuix enseñara a la mara de la Berta per dir li que ella dibuixa bé.

    4. Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí.

    5. Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?
    Qué a un part està dien que ha de esforça i en altre part diu perqué esforsem si a final no aguanyem res.

    6. Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?

    7. El Pol pregunta per la Berta, per què s’enfada el Bruno?
    Perqué el Bruno li agrada el Pol i el Pol jo crec se a juntat un altre vegade amb la Berta estaven ven petons per aixó el Bruno se sent gelosia.

    8. Com està la relació entre el Santi i el Bruno? penses que es solucionarà? Què faries tu si fossis el Bruno? i si fossis el Santi?
    El Bruno sempre li diu coses a Santi i el Santi no li diu res.
    Peró se solucionarà si ells parlen junts.Si jo fasi el Bruno jo no faria això perquè es mal això no ha de fer això amb un professor ni a altre persona.
    Si fosi el Santi parlaria amb Bruno que no està fent bé.

  2. Què ha passat amb la mare de la Berta?

    R/:Que s’ha enfadat amb la seva filla en* l’institut

    Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?

    R/:Que li ajuda-si al Pol en ingles*.

    Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?

    R/: Que li dibuixe un retrat de la Berta.

    Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí?

    R/: Que s’ha bolt* boig perquè…*

    Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?

    R/: De l’important que es estudiar

    Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?

    R/: Parlem de quan el Pol es burlesi de l’Ivan

    El Pol pregunta per la Berta, per què s’enfada el Bruno?

    R/: S’han enfadat perque al Bruno li agrada el Pol

    Com està la relació entre el Santi i el Bruno? penses que es solucionarà? Què faries tu
    si fossis el Bruno? i si fossis el Santi?

    R/:Esta molt malament. jo creec que se solucionara. (…)*

  3. 1Què ha passat amb la mare de la Berta?
    -Que ha arribat a l’institut de forma dolenta perque havian falsificat la seva firma.
    2 Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?
    -Li diu que va vindre un peripatetic per parlar amb ell i ajudar-lo.
    3 Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?
    -Que li faixi un dibuix de la Berta perque la mare creigui amb ella.
    4 Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí.
    -Que era una merda i que no es llebava amb ell.
    5 Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?
    -Parlen sobre la reflesió.
    6Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?
    -Parlen del Iban i de ho mal que ho a pasat.

  4. 1 Què ha passat amb la mare de la Berta?
    -Que ha arribat a l’institut de forma dolenta perque havian falsificat la seva firma.
    2 Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?
    -Li diu que va vindre un peripatetic per parlar amb ell i ajudar-lo.
    3 Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?
    -Que li faixi* un dibuix de la Berta perque la mare creigui amb ella.
    4 Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí.
    -Que era una merda i que no es llebava*? amb ell.
    5 Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?
    -Parlen sobre la reflesió.
    6Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?
    -Parlen del*Ivan i de lo mal que ho a* pasat.
    7 El Pol pregunta per la Berta, per què s’enfada el Bruno?
    -Perque el Bruno esta enamorat del Pol.
    8Com està la relació entre el Santi i el Bruno? penses que es solucionarà? Què faries tu si fossis el Bruno? i si fossis el Santi?
    -Molt desagradable, crec que si, demanarl-li perdó i si fossi el santi* l’expulsaria del*institut.

  5. 1:Què ha passat amb la mare de la Berta?
    R:A anar a l’escuela* de Berta perque se a enterat que la Berta falcificava la seva signatura.

    2:Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?
    R:Que el Pol pot ser el mestre que li ensenie* filosofia.

    3:Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?
    R:Que li presti* un dibuixi per mostrar a la mare de Berta

    4:Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí?
    R:Que no pot ser perque no es porten bé

    5:Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?
    R:Sobre que cada uno (tinc que) ha de pensar

    6:Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?
    R: Parlan de cuant* l’Ivan anava a l’escola i le deien friki i se burlaven d’ell.

    7: El Pol busca a la Berta, per què s’enfada el Bruno?
    R:Perque a* jugat amb el seu sentimient

    8:Com està la relació entre el Santi i el Bruno? penses que es solucionarà? Què faries tu si fossis el Bruno? i si fossis el Santi?
    R:Esta molt mal per se pot solucionar ,si jo fos el Bruno deixaria d’insultar, i si fos el Santi no li toleraría.

  6. 1.Què ha passat amb la mare de la Berta?
    ella estava enutjada perquè la seva filla va fer una falsa justificació que també, ella estava enutjada perquè la berta* no estudia molt.

    2.Què li proposa el Merlí a l’Ivan per a ajudar-lo?
    va parlar amb Pul per ajudar ivan* a filosofia i ivan* per ajudar a pul en anglès.

    3.Quin favor li demana el Merlí a la Glòria i per a què?
    Que fasi un dibuix de Berta perqué el Merlí vol que aquest dibuix enseñara a la mare de la Berta per dir-li que ella dibuixa bé.

    4.Què pensa el Pol al principi sobre la idea que ha tingut el Merlí.
    estava enutjat i no volia anar, perquè sempre li va dir sobre ivan* que ell era un noi freaky.

    5.Sobre què parlen a classe quan el Merlí està explicant els Sofistes?
    que has de pensar i trobar una solució al teu problema.

    6.Quan el Pol va a casa de l’Iván, de què parlen?
    van parlar de quan Pol i els seus amics parlavan d’ell fricky.

    7.El Pol pregunta per la Mònica, per què s’enfada el Bruno?
    el bruno* se sentia tan enutjat perquè li estima molt i se sentia gelós.

    8.Com està la relació entre el Santi i el Bruno? penses que es solucionarà? Què faries tu si fossis el Bruno? i si fossis el Santi?
    el problema és perquè bruno no pot dir coses dolentes al seu mestre que ha de tenir respecte. si* sóc bruno*, diré al meu professor, ho sento, si sóc santi*, faré que bruno* deixi la classe.

  7. Hola avui vull parlar el car del carnaval del meu pais. Parler també país dels carnaval del món. I parle de carnaval de el instituto.

    Parlarem sobre quin és el significat del carnaval, d’on naix, buscar informació a internet i escriure

    El Carnaval al meu país.fan tiren farina,ous aigua globus.celebren el carnaval diferent país com el país meu
    Al mue país.
    (connectors:celebren el carnaval diferent país com el país meu.

    Finalment el carnaval d’institut de ibellvitge cadascun Difasa diferent

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *