Laprofesore Estrella es la mejor de todas las profes que he tenido jamas.quando seenfada se sabe enfadar asi es la prfesora Estrella la major del mundo enterooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
UN BESAZO ENORME PARA LA ESTRELLA.
Els meus amics son molt bons anics jo em poroto be amb ells
pero de bagades una mica malament. Si ells es porten malamant amb mi.
No savre el que fer.Ells es porten be amb mi jo em porto be amb ells .
Espero que rs aji agradat on que sigui molt curt he intentat esplicaro amb paraulas curtes lo mes curt posible.
bueno en peto y una abraçada als nes de 5e B.