Els meus amics

Els   meus amics son molt bons anics  jo em poroto  be amb ells

pero de bagades una mica malament. Si ells es porten malamant amb mi.

No savre el que fer.Ells es porten be amb mi jo em porto be amb  ells .

Espero que rs aji agradat on  que sigui  molt curt he intentat esplicaro amb paraulas curtes lo mes curt posible.                         

                                    bueno en peto y una abraçada als nes de 5e B.

Deixa un comentari