Hola estimats amics de 5é b espero que us agi agradat tant com a mi aquest bloc.Tot aixo es gracies a la nostra estimada profesora Estrella.Encaraque alguns de vosaltres creieu que es dolenta per copiar el subrratllat,fer redaccions…no ho es ,es tot el contrari, ella ho fa pel nostre bé.A vegades la gent es ena mica pilota fent aquest tipus critiques però jo no ho soc pas, aquesta es a veritat i res més que la veritat. Un salut el vostre company:Jota-jota.
HOLA
Leave a reply