Laprofesore Estrella es la mejor de todas las profes que he tenido jamas.quando seenfada se sabe enfadar asi es la prfesora Estrella la major del mundo enterooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
UN BESAZO ENORME PARA LA ESTRELLA.
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.