03.- El nostre patrimoni immaterial de Catalunya.-

Patrimoni de les produccions cooperatives i creatives de Catalunya, amb pressupost zero euros, accès lliure per a la ciutadania per a conèixer-lo, tendència zero consumisme i zero auto exclusió sense cap afany lucratiu amb els valors dels drets humans, dels cívics i del voluntariat. Tenim cinc categories.-

Aquí pengem els links de persones i/o entitats que són dignes de ser considerades exemples de cooperació educativa ciutadana.-

1.- Patrimonis cooperatius creatius d’escoles, instituts i altres centres educatius. Iniciatives docents, AMPES, etc.-

 

Institut escola Pi del Burgar de Reus. http://pidelburgar.blogspot.com.es/

Orquestra de l’institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona  http://webfacil.tinet.cat/orquestramf

2.- Patrimonis cooperatius creatius de persones i de professionals (personals o d’equips).-


3.- Patrimonis cooperatius creatius de recursos i serveis per a les persones

 

4.- Patrimonis cooperatius creatius d’interès cultural de pobles, de barris i de ciutats.-

Poble de Cabacés.

713 fotografies antigues del poble de Cabacés. També són patrimoni de Catalunya i podem ser patrimoni de la Humanitat  http://www.panoramio.com/user/7304049 Patrimoni arqueològic de Cabacés  http://cabaces.blogspot.com.es/2008/08/museu-laire-lliure.html Inventari arquitectònic de Cabacés http://www.cabaces.com/

5.- Patrimonis més privats d’entitats, associacions, organitzacions i federacions, empreses i altres.-

APYDA. Associació cooperant en Cooperis http://www.apyda.com/

Associació Down de Tarragona http://www.downtarragona.org/

ASTAFANIAS http://astafanias1966.blogspot.com.es/

FAPAC   http://www.fapac.cat/

 

6.- Cooperis com a coordinadora puntual i altres produccions digitals al voltant del 003B+ADN.-


7.- Altres Priorem (persones,recursos, iniciatives, organitzacions, rutes, espais, museus i centres d’interpretació artística, cultura i/o científica).

 

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a 03.- El nostre patrimoni immaterial de Catalunya.-

  1. Hola, això és un comentari.
    Per a eliminar un comentari només heu d’iniciar una sessió i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o de suprimir-los.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *