Oliver Jeffers

Aquest trimestre, al igual que en el anterior vam parlar de L’Emily Gravett, hem volgut conèixer un altre autor/il·lustrador de ben aprop.Aquest cop hem mirat contes l’Oliver Jeffers.

IMG_1193[1]

Aquest cop vam sol·licitar l’ajut de tots els alumnes de l’escola. Per fer-ho vam redactar una carta entre tots els Astronautes, la vam copiar en un full de colors i la vam fer arribar en petits grup, a cadascuna de les classes de l’escola. La idea és que si a casa, o bé a través del Bibliopunt, tenen un llibre d’aquest il·lustrador ens el vinguin a llegir a classe. I ja hem tingut les primeres visites, la Jazmin (germana de la Dounia) i l’Izan (germà del Yerik).
AQUÍ us deixo les imatges. I esperem que aviat poguem mostrar-vos nous/ves voluntaris.

2 respostes a Oliver Jeffers

No puede gustarme más la colaboración entre clases y sobre todo entre hermanos!!! Me parece maravilloso que los hermanos mayores lean cuentos a los pequeños. Enhorabuena “Escola Francesc Aldea” en mi época no tuve oportunidad de compartir actividades con mi hermano pequeño, a pesar de que mi escuela también fue el Cesc Aldea, ni leíamos tantos cuentos!! Gracias y seguid así por favor.

2. ROSA (mare de yerik) diu:

Si, es genial que facin aquestes activitats que a més son voluntaries i els nens ho fan gustosament. A IZAN li encanta baixar a compartir lectura amb el petits de p4, segur que aquesta no será l´ultima vegada que ho faci. A veure quin será el pròxim autor que proposeu “astronautes”.