Una visita molt especial

Avui a l’aula hem tingut una visita molt especial: ha vingut el germà del Yerik, l’Izan.
Ens ha portat un conte d’astronautes, del qual ell era l’autor i l’il·lustrador. Ens l’ha llegit i quan ha acabat ens ha regalat una pedra “espacial” del planeta Astro4.
Si voleu veure el resta de fotos CLIQUEU AQUÍ

8 respostes a Una visita molt especial

Muchas Gracias Izan!!

2. izan sanchez diu:

Soc l´Izan i em va agradar molt anar a p4 a llegir el meu llibre. Espero que us agrades astronautes. espero puder baixar un altre dia amb vosaltres per fer altres coses. petons i abrasades.

izan s – i$

3. yerik sanchez diu:

yerik diu que esta molt content que el tete baixes a llegir a la seva clase i que li “mola” el llibre del tete y la pedra del palneta astro4.

4. ROSA BARBERO diu:

Gracies Monica per les fotos i per deixar fer aquests petits intercambis entre alumnes de l´escola i clases , grans i petits aprenen d´aquestes experiencies tan maques. Es un record molt maco pels meus fills.

5. Sandra mare Joel diu:

Moltes gracies Izan a Joel li va agradar molt el teu llibre i em parlava molt de la pedra del planeta.

6. Cristina madre Tania diu:

A la Tania li va agradar molt el conté, ets un artista Izan.
    Esperem un altere conté aviat, molts petons!

7. Mònica diu:

Els Astronautes van disfrutar molt de la visita. Izan baixa quan vulguis ens agrada molt compartir experiències amb els germans de l’escola.

8. Rosa mamá de Héctor diu:

Gracias Izan otra vez. Además de que el cuento es muy chulo, Héctor habla muy bien de ti y dice que a salida de clase juegas mucho con tu hermano Yerik y con todos los niños de la clase de los Astronautas. Qué bonito que seas tan atento con los más pequeños, que suerte tener un hermanito mayor como tú.