PDF-to-EXCEL, eina en línia.

T’arriba a les mans un article en format pdf i descobreixes en el seu contingut una taula que et sembla molt interessant per treballar unes dades o per fer uns gràfics tu o els teus alumnes.

Fins fa poc, com que no teníem la taula original… o passavem les dades prèviament o no podíem fer res de res… ara ja podem amb una fantàstica eina en línia anomenada PDF-to-EXCEL. Afegeixes l’article en format pdf, ella selecciona les taules de la resta del contingut i les afegeix separadament cadascuna en una pàgina diferent d’un arxiu en format Excel que t’envien en pocs minuts per correu electrònic. Ràpid, senzill i fabulós en resultats.

PDF to EXCEL

Jo ho he provat amb un arxiu pdf de quaranta-i-pico pàgines i correcte. Recordeu que podem obrir aquests fitxers en OpenOffice, així que és una eina que podem utilitzar els que fem servir també el programari de codi lliure.

Ara ja no tenim cap excusa per explotar nosaltres o els nostres alumnes les dades que ens arriben… Eina descoberta en Digizen.