Arxiu mensual: juliol de 2011

S’HA ACABAT!

S’acaba el curs i s’acaba el segon taller de cinema. Sabíeu que el cinema és anomenat el SETÈ ART? Poca broma! Espero que hagi servit perquè a tots els nens i nenes de cicle mitjà els hagi picat el cuc … Continua llegint

Publicat dins de curs 2010-2011, General | Deixa un comentari