Dia de la Internet Segura

El Dia de la Internet Segura (6 de febrer de 2018) es celebra a més de 100 països de tot el món des de ja fa una desena d’anys, enguany amb el lema: Crea, connecta i comparteix amb respecte: una Internet millor comença amb tu

És un bon moment per treballar amb els alumnes alguns dels continguts que el Departament d’Ensenyament posa a disposició dels centres educatius a través de la secció Internet segura de la XTEC i a l’EDU365.
Aquest curs s’hi han afegit els materials dels programa #aquíproubulling:

Podeu trobar els hashtags actius #SID2018 i #SaferInternetDay a les xarxes socials, a Catalunya també fem servir #diainternetsegura.

Grup de Treball de Programació i Robòtica

Aquest curs, dins del Pla de Formació Permanent de Zona, engeguem el Grup de Treball internivells de Programació i Robòtica. Aquesta modalitat formativa ens facilita introduir activitats relacionades amb el pensament computacional adients al context de cada centre a partir de l’aprenentatge entre iguals. A més, també comptem amb l’ajuda d’experts com en Sebastià Capella, la Sílvia Benaiges o en Frank Sabaté.

Presentació de Web de Centre Educatiu a la Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

L’Escola Charles Darwin ha participat a la XV Jornada de Qualitat a l’Ensenyament celebrada a la Universitat Autònoma de Barcelona com a un dels bons exemples de webs de centres educatius del Prat de Llobregat.

Ha estat una jornada molt profitosa on ha compartit la seva experiència d’utilització i de dinamització del nou portal web XTEC Nodes amb docents d’altres centres educatius d’arreu de Catalunya.

No ens toqueu l’educació!

El Servei Educatiu del Prat de Llobregat condemna els atacs contra
l’educació pública catalana, reivindica la professionalitat i les bones
pràctiques de la comunitat educativa i s’oposa a qualsevol intervenció de
les competències educatives de la Generalitat de Catalunya.

índex

Veniu a conèixer el Servei Educatiu !

coneixseEl dijous dia 5 d’octubre de 13 a 14 hores us esperem al Servei Educatiu del Prat.

Les persones dels diversos serveis (CRP, LIC, EAP i CREDA) que donen suport i assessorament als centres educatius exposaran les seves línies d’actuació. Podreu descobrir els materials i recursos a disposició dels centres.

US HI ESPEREM!!! Inscripció

Us convidem a visitar la seu del Parlament de Catalunya, i conèixer-ne la seva potencialitat educativa

parlament

La xarxa de centres de recursos pedagògics dels serveis territorials del Departament d’Ensenyament al Baix Llobregat, ha organitzat una sessió de treball al Parlament de Catalunya adreçada a les direccions de centre educatius no universitaris i altres agents educatius (tècnics municipals, personal dels serveis educatius, de la inspecció educativa…).

En aquesta sessió es farà una visita a les instal·lacions més emblemàtiques del Parlament i, després d’una breu pausa, es procedirà a la presentació del programa Aula Parlament que és la plataforma participativa que aplega totes les activitats educatives i de difusió de diferents propostes de proximitat a la ciutadania d’una de les institucions parlamentàries més antigues del món.

Per a participar en aquesta sessió només cal emplenar el formulari que tot seguit se us facilita i presentar-vos a les portes del Parlament (prémer aquí per consultar-ne la localització)  el dia 28 de setembre a les 15:30h.

Formulari d’inscripció (Inscripcions fins al 26 de setembre).

Si a escala interna de centre l’assistència de més d’una persona (especialment en el cas de l’Educació secundària), no suposa un inconvenient organitzatiu irresoluble en la seva dinàmica ordinària, podrà inscriure-s’hi també mitjançant el mateix formulari.

Pla de Formació de Zona 17-18

actualitat-553x553-oferta-formativa-1r-torn-17-18.jpg_1595044798Fins al 26 de setembre us podeu inscriure a les activitats formatives ofertades per aquest curs. En aquest enllaç trobareu les condicions generals d’inscripció, i la informació sobre l’oferta de formació telemàtica.

Per a mes informació adreceu-vos al CRP del Prat (crp-elprat@xtec.cat).

Molt bon estiu ! ! ! !

estiuS’acaba el curs 2016-2017 i s’acosten les vacances. Des del Servei Educatiu desitgem que passeu molt bon estiu i que l’aprofiteu per aprendre, compartir i divertir-vos. Per això, us facilitem els següents enllaços amb diversos recursos que teniu a l’abast, tant si sou alumnes com professors. Molt bon estiu a tothom!!!!

Per a l’alumnat:

Per als docents: Formació, Activitats i Escoles d’Estiu.