Una caixa niu al pati!

Les tres classes de primer estem treballant un tipus d’au a projectes. Aquesta tarda ha vingut el pare d’en Pol i ens ha ensenyat com construir una caixa niu amb fusta. Ens ha agradat molt i hem decidit col·locar-la en un arbre del pati. Qui sap, poder algun ocell hi fa un niu!

La festa del Carnestoltes!!

La setmana del Carnaval ha sigut molt divertida. Durant tota la setmana hem seguit les ordres del Rei Carnestoltes i el divendres ens vam disfressar per la festa de l’escola. Mireu que bé ens ho vam passar!!

In the vegetable garden

We plant some radish seeds in the vegetable garden to watch how a plant is growing.

It’s an amazing experience!!

Photocall de l’escola!

Avui els nens i nenes de primer ens hem fet fotos en el photocall de l’entrada de l’escola! Ens ho hem passat molt bé posant-nos barrets, màscares, perruques i fent-nos fotos!

Fem una recepta!

Els nens i nenes de primer, arrel de la setmana de fruita a l’escola, van elaborar una recepta de fruita. Entre totes les receptes que van portar vam escollir-ne una per fer-la a classe. Vam anar al mercat a comprar tots els ingredients i desprès la vam fer. Tot va quedar boníssim! Per llepar-se’n els dits!

Joguines a l’escola

Els reis ens han portat moltes coses aquest Nadal i hem volgut compartir-les amb els nostres companys. Mireu que bé ens ho vam passar jugant.

El Tió a l’escola

A mitjans de desembre vam rebre la visita del Tió a l’escola. Tots els nens i nenes de primer es van posar molt contents i li van portar menjar tots els dies. L’últim dia d’escola, abans de les vacances, el van fer cagar. Va ser molt emocionant!

Halloween

Els alumnes de primer i segon van fer una gimcana de Halloween en anglès.  Tots disfressats i en grups de quatre van haver de superar diferents proves per aconseguir la recompensa, els caramels!

Castanyada a Can Jalpí

El dia de castanyada al matí els nens i nenes de primer i segon van anar a Can Jalpí a celebrar la castanyada. Van cantar i ballar la cançó de la castanyera, van esmorzar panellets, castanyes i fruits secs i s’ho van passar molt bé jugant al parc.

Benvinguda!

Benvolguts pares, mares i families, us presentem el nou aspecte del bloc de cicle inicial on podreu veure tot el que els/les vostres fills/es fan a l’escola, activitats, sortides, tallers, festes…

Us animem a que participeu i gaudiu de totes les informacions, fotos i videos que aquí us mostrarem!

Mestres del cicle inicial