Desfilada Olímpica

La Setmana Cultural d’aquest curs tracta sobre els Jocs Olímpics. Avui hem pogut desfilar pels carrers del poble mostrant els nostres països, banderes… La rua ha finalitzat al pati de l’escola formant, tots junts, els cinc anells olímpics.

Cliqueu damunt l’enllaç i veureu el vídeo de la desfilada olímpica!

Som Científics!!

Aquests dies els nens i nenes de primer hem començat un nou projecte, els experiments. Estem molt entusiasmats i contents. Mireu els primers experiments que hem pogut fer a classe!

Ja sabeu si teniu algun experiment per casa que es pugui fer a l’escola, porteu-lo!

Sant Jordi 2018

Com cada any per Sant Jordi, celebrem els Jocs Florals amb tota l’escola on es fa l’entrega de premis de prosa, poesia i dels cartells.  A la tarda, es continuen fent activitats pròpies de la diada. En aquest cas, els nens i nenes de primer vam poder gaudir d’uns contes explicats per alguns dels seus familiars. Ens van agradar molt! Gràcies als que vau participar!

A continuació també podeu veure com vam elaborar la rosa de Sant Jordi!

Caramelles

Els alumnes de 1r i 2n com a cloenda del segon trimestre hem sortit a la plaça a cantar Caramelles. Hem estat treballant molt les últimes setmanes per a que totes les famílies poguéssiu gaudir de la cantada! Aquí podeu veure algunes de les fotos d’aquell moment.

Sortida a les masies

Arrel del projecte interdisciplinari que hem estat treballant 1r i 2n sobre les masies, hem fet una sortida pels voltants d’Arenys de Munt per visitar-ne’n algunes i veure com són.  Ens ho hem passat molt bé i hem pogut veure algunes de les coses que hem parlat a classe.

Una caixa niu al pati!

Les tres classes de primer estem treballant un tipus d’au a projectes. Aquesta tarda ha vingut el pare d’en Pol i ens ha ensenyat com construir una caixa niu amb fusta. Ens ha agradat molt i hem decidit col·locar-la en un arbre del pati. Qui sap, poder algun ocell hi fa un niu!

La festa del Carnestoltes!!

La setmana del Carnaval ha sigut molt divertida. Durant tota la setmana hem seguit les ordres del Rei Carnestoltes i el divendres ens vam disfressar per la festa de l’escola. Mireu que bé ens ho vam passar!!

In the vegetable garden

We plant some radish seeds in the vegetable garden to watch how a plant is growing.

It’s an amazing experience!!

Photocall de l’escola!

Avui els nens i nenes de primer ens hem fet fotos en el photocall de l’entrada de l’escola! Ens ho hem passat molt bé posant-nos barrets, màscares, perruques i fent-nos fotos!