APARELL LOCOMOTOR

Us deixem l’enllaç de l’activitat de l’EDU365 que hem practicat a l’aula d’informàtica. Esperem que us agradi.

Publicat dins de 3r, Ciències socials i naturals | Deixa un comentari

Enllaça el calendari de l’escola al teu compte!

Si voleu estar al dia i seguir l’agenda de l’escola, no us perdeu aquest vídeo. En ell trobareu com enllaçar el calendari de tercer o el de quart al vostre compte.

Esperem que us vagi bé.

A 4t iniciem el treball de còmic On-line de Castellà

Aquesta setmana treballarem a Castellà amb l’aplicació PIXTON. Podreu fer els vostres còmics on-line des de l’escola o des de casa. Hi podreu accedir des de aquesta imatge

Primer Activarem el conte des d’ aquesta pàgina .  Buscareu l’identificador que us hauré  donat per a cada grup.

Us demanarà un usuari i contrasenya. Cal que busqueu un nom d’usuari senzill i una contrasenya fàcil de recordar. Us l’apunteu cada un en un document vostre ( agenda, cuadren, etc ) per recordar-la.

Aquest serà un treball en grup, que podreu fer a l’escola, però també des de casa, sols o en parella. Per treballar només cal que aneu a aquest enllaç i us identifiqueu amb el vostre nom d’usuari i contrasenya i allà hi trobareu tota la feina que esteu fent.

Recordo que el projecte d’aquest any es crear una sèrie amb els seus personatges principals i secundàris i haureu de fer com a mínim dos còmic. El primer serà de presentació dels personatges i de la trama o aventures que els pot passar. Els altres poden ser exemples d’aventures. És a dir, capítols o petits llibres, com els de Tintín, Astèrix, o Mortadelo y Filemón.

Segur que us ho passareu força bé aprenent a fer còmics. Ànims i a crear força i bé.

Recitamos poemas de Gloria Fuertes

A les classes de 3r de Castellà estem fent un projecte sobre Gloria Fuertes. Hem fet una recitació de poemes i els hem enregistrat. Aqui els teniu:

3B

3A

Dibuixant a Can Borrell

Els alumnes de quart han anat a fer dibuix de paisatges a Can Borrell

Fotografies de l’activitat

Actuació comiat 6é

Aqui teniu les actuacions de cicle mitjà del comiat de Sisé

4tB

4tA

3r

Nuestras fábulas

A Castellà hem fet el projecte “Nuestras fábulas”. Hem llegit moltes fàbules i hem aprés com es fen. Despres per grups  hem escrit una fábula, hem fet un guió per a titelles i les hem representat. Aquí teniu els vídeos de les nostres fàbules.

3A

3B

Publicat dins de 3r, Castellà, General | Deixa un comentari

KUENTALIBROS A 4t

Estem enregistrant les presentacions dels llibres llegits a castellà aquí podeu veure els que anem fent.

4t A

4tB

Tipos de Texto en Castellano

Como estamos trabajando el texto instructivo. Aquí os pongo un juego y una presentación de los diferentes tipos de texto.

Publicat dins de 3r, 4t, Castellà, General | Deixa un comentari

PROJECTE: La poesía con Gloria Fuertes

Ja hem acabat el projecte i tenim molts poetes a les aules de tercer. Tothom ha fet una poesia i l’ha recitada. Aquí les podreu veure totes. Estan en llistes de reproducció i podeu anar passant els vídeos fins a  arribar a la que vulgueu veure.
POEMES DE LA CLASSE DE 3r B

POEMES DE LA CLASSE DE 3r A