Els còmics de 4t

Ja hem acabat els projectes de còmic de Castellà. Aqui us posem un enllaç al projecte final de tots els grups.

Nuestros poemas

Al projecte de Gloria Fuertes de Castellà tots els alumnes de 3r han fet el seu poema. Aquí teniu els vídeos de tots.

3B

3C

3A

Publicat dins de 3r, Castellà, General | Deixa un comentari

FIRA DE L’AVET D’ESPINELVES

Dilluns 4 de desembre, els nois i noies de 4t vam anar a la fira de l’avet d’Espinelves. Vam aprofitar per fer entrevistes als firaires i a la gent del carrer.
Us deixem algunes imatges:

Publicat dins de 4t | Deixa un comentari

Santa Cecília 2017

Us deixem els vídeos de tots els nens i nenes que van actuar el dia de Santa Cecília. Moltes gràcies per a la vostra participació. Ho vau fer genial!!

Vídeos a Youtube

Publicat dins de 3r, 4t | Deixa un comentari

Santa Cecília

Us deixem unes imatges del dia de Santa Cecília. No us oblideu de visitar el bloc de música de l’escola!!!

Publicat dins de 3r, 4t | Deixa un comentari

Les Botiguetes

A 4t estem treballant els € i, per aprendre’n més i millor, hem estat comprant i venent productes.

Publicat dins de 4t, Matemàtiques | Deixa un comentari

A cor obert!

Publicat dins de 4t, Ciències socials i naturals | Deixa un comentari

Vídeos sobre el sistema circulatori

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

ELS CÒMICS DE 4T

Aquestes setmanes hem començat a fer el projecte del còmic a Internet. Hem fet el primer còmic amb la presentació dels personatges de cada grup. Aqui en teniu uns quants:

Com funcionen els ronyons?

Aquesta setmana els alumnes de 4t hem estudiat el sistema excretor.

Després de llegir i observar imatges, hem fet un experiment que ha consistit en filtrar aigua barrejada amb sorra per tal de tenir més clar què fan els ronyons.

En acabat, i com no podia ser d’una altra manera, hem tocat ronyons, els hem obert, els hem tornat a tocar… Només ens ha faltat cuinar-los amb una mica d’all i julivert!