Visita la nova web de l’escola

Benvolguts,

Ja podeu visitar la nova web del centre a l’adreça

Està en fase de proves. Esperem que us agradi.

Obrim amb serveis mínims.

0

Degut  a que comença a nevar i hi ha mestres que no podran arribar a l’escola, obrim el centre amb serveis mínims. No es farà classe amb normalitat.

Jornades de Portes Obertes

El consell de delegats

0

El consell de delegats està format per alumnes de 3r a 6è i la cap d’estudis i és on es decideixen aspectes escolars com; inversions a fer al centre amb els diners de la fira ,músiques entrades, participació i valoració de les festes d’escola,…

dav

FRUITA I VERDURA A L’ESCOLA

0

Som escola verda, i un dels projectes en els que participem és el de “Fruita i verdura a l’escola”.  Durant aquest setmana menjarem una peça de fruita o verdura cada dia.  això ho repetirem una setmana al mes.

Aquesta setmana ens ha tocat : plàtans, peres, pastanagues i mandarines.

Bon Nadal i Feliç 2018

0

L’escola rep el distintiu d’Escola Verda.

0

Dins de la XV Trobada Escoles Verdes que es va celebrar el 25 de novembre al Museu de les Aigües de Cornellà va tenir lloc l’acte de lliurament dels distintius del 2017 d’Escoles verdes, entre les quals es troba el nostre centre.

Per rebre el distintiu cal que els centres educatius hagin realitzat la formació corresponent i que, per tant, disposen d’un Pla d’Educació per a la Sostenibilitat.
En el nostre cas el projecte es centra en les següents propostes:
· Treballar l’hort escolar . Utilització del llibre de l’hort de l’escola.

· Millorar el control de la gestió de l’aigua i la política lumínica.

· Continuar amb el projecte Euronet 50/50

· Informar a les famílies mitjançat e-mail per estalviar paper

· Millorar la gestió de la recollida selectiva del centre i reduir consum de paper d’alumini

· Potenciar l’equip energètic.

Cliclant a sobre de l’enllaç podreu veure més fotos

L’infomartí

infomartí

Menús del mes de Novembre

Nov2017

Jornada de potes obertes: 18 de març

0
El nostre centre farà Jornada de Portes Obertes el proper dissabte 18 de març de 10 a 13h.
Resultat d'imatges de jornada portes obertes

La informació sobre el centre la farem arribar properament a tots els alumnes d’Arenys de Munt que es poden matricular a P3.

La preinscripció serà del 23 de març al 4 d’abril segons ha informat el departament d’Ensenyament.

Per a poder fer la sol·licitud de preinscripció al nostre centre cal trucar al 937938070 i demanar hora a secretaria per a fer la sol·licitud i rebre informació per part de l’equip directiu.