La futura biblioteca del centre avança les obres

0

Des de fa tres anys l’escola Sant Martí estava reclamant la instal·lació de la biblioteca escolar en l’antiga casa del conserge. Per diferents raons , no ha estat fins aquest estiu quan l’ajuntament s’ha posat mans a les obres i ha iniciat la rehabilitació de l’espai.

Això permetrà que l’escola recuperi un espai del segon pis que serà la tercera aula de cinqué. Esperem poder-ho inaugurar durant aquest trimestre.Imagen 007 Imagen 008

Començant l’escola. Benvinguts!

0

Els alumnes de P3 ja es comencen a moure pel centre. Cares noves, rialles, trobades de companys, un bon inici de curs a tothom!

Inici P3

Comiat de 6è

0

A la sala Municipal vam fer el comiat de sisè amb tots els alumnes de l’escola.

US DESITGEM QUE US VAGI BÉ !!!

Colònies de 4t

1

Colònies dels alumnes de 4t a Vilopriu.

IMG-20140528-WA0000

Colònies de 2n a Mas Pinsach

0

A la pàgina de CI de l’escola podeu trobar moltes imatges!!

9

Classes de mobilitat amb la guàrdia urbana

0

Classes de mobilitat segura als alumnes dels centres escolars

Durant els dies 5, 6 i 7 de març s’han impartit classes pràctiques als alumnes de 3er i 5è de primària dels CEIPs Sant Martí  i Sobirans, en el circuit  de bicis i vianants que simulen la via pública en un entorn segur, instal•lat a la plaça de l’Església. Les classes han estat impartides pels monitors d’educació per a la mobilitat segura de la nostra Policia Local amb la col•laboració del Servei Català de Trànsit

Aquestes classes pràctiques han complementat les classes teòriques que, durant el mes de febrer, els monitors han impartit en els dos centres escolars de primària.

Maqueta de l’escola

0

En Pedro Morales , avi d’alumnes de l’escola, ens ha portat una maqueta que ha fet del centre . Properament farem una visita a la sala de mestres amb els alumnes per fotografiar-los.CAM00285

Jornada de Portes Obertes 8 de març 2014

portesobertesEL PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ SERÀ DE L’11 AL 21 DE MARÇ DEL 2014

Nadales 2013

0

Dijous 19 de desembre es va celebrar el Concert de Nadales a la Sala municipal. A diferència d’altres anys es va fer un doble concert: al matí per tots els alumnes de primària de l’escola i a la tarda, per totes les famílies.

La sala va estar tota plena de gom a gom i les families s¡ho van passar d’allò més bé.

Després de vacances oferirem un DVD de tot el concert elaborat per TV Mataró . Ja us farem arribar un escrit per poder saber quantes famílies voleu un exemplar.

Us deixem aquí una primera cançó.

Durant la propera setmana estaran penjades les cançons al bloc de música de l’escola.

Programa de ràdio amb Ràdio Arenys de Munt

0

Seguint la tradició dels darrers dotze anys, la Comissió de ràdio dels alumnes de

cicle superior segueixen elaborant els programes de radio de l’Infomartí.

El passat dilluns 16 de desembre van fer el nou programa. El podeu sentir aquí

Imagen 001