El consell de delegats

0

El consell de delegats està format per alumnes de 3r a 6è i la cap d’estudis i és on es decideixen aspectes escolars com; inversions a fer al centre amb els diners de la fira ,músiques entrades, participació i valoració de les festes d’escola,…

dav

FRUITA I VERDURA A L’ESCOLA

0

Som escola verda, i un dels projectes en els que participem és el de “Fruita i verdura a l’escola”.  Durant aquest setmana menjarem una peça de fruita o verdura cada dia.  això ho repetirem una setmana al mes.

Aquesta setmana ens ha tocat : plàtans, peres, pastanagues i mandarines.

Bon Nadal i Feliç 2018

0

L’escola rep el distintiu d’Escola Verda.

0

Dins de la XV Trobada Escoles Verdes que es va celebrar el 25 de novembre al Museu de les Aigües de Cornellà va tenir lloc l’acte de lliurament dels distintius del 2017 d’Escoles verdes, entre les quals es troba el nostre centre.

Per rebre el distintiu cal que els centres educatius hagin realitzat la formació corresponent i que, per tant, disposen d’un Pla d’Educació per a la Sostenibilitat.
En el nostre cas el projecte es centra en les següents propostes:
· Treballar l’hort escolar . Utilització del llibre de l’hort de l’escola.

· Millorar el control de la gestió de l’aigua i la política lumínica.

· Continuar amb el projecte Euronet 50/50

· Informar a les famílies mitjançat e-mail per estalviar paper

· Millorar la gestió de la recollida selectiva del centre i reduir consum de paper d’alumini

· Potenciar l’equip energètic.

Cliclant a sobre de l’enllaç podreu veure més fotos

L’infomartí

infomartí

Menús del mes de Novembre

Nov2017

Jornada de potes obertes: 18 de març

0
El nostre centre farà Jornada de Portes Obertes el proper dissabte 18 de març de 10 a 13h.
Resultat d'imatges de jornada portes obertes

La informació sobre el centre la farem arribar properament a tots els alumnes d’Arenys de Munt que es poden matricular a P3.

La preinscripció serà del 23 de març al 4 d’abril segons ha informat el departament d’Ensenyament.

Per a poder fer la sol·licitud de preinscripció al nostre centre cal trucar al 937938070 i demanar hora a secretaria per a fer la sol·licitud i rebre informació per part de l’equip directiu.

Rua de Carnaval suspesa

ruaBenvolgudes famílies:

Degut a que la pluja no ens permet fer la Rua us notifiquem que podeu venir al centre entre 10 i 11 del matí a veure els alumnes disfressats. Alhora , al porxo de l’escola sortiran els grups d’infantil perquè pugueu fer fotos de les classes.

Si veieu a temps aquesta informació i teniu amistats amb qui pugueu contactar aviseu-los , si us plau.
Gràcies a tots,

VIU EL PARC

0

Els alumnes de cinquè curs han fet una sortida a Hortsavinyà.
Dins de la Campanya Viu el Parc promoguda per la Diputació de Barcelona i l’ajuntament d’Arenys de Munt han fet un sortida a Hortsavinyà. Han realitzat diferents activitats: Guixot del 8, itinerari pel bosc visitant les alzines centenàries de Can Portell, observant la flora i la fauna i finalment fent una mascota pel parc amb Jumping clay. Ha estat un dia molt complet.

Preinscripció 2016-17

Portes  obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES EL DISSABTE 12 DE MARÇ DE 10 A 13 h

Dates de la preinscripció del curs 2016-2017

Està en tràmit de publicació al DOGC la resolució per a la preinscripció del curs 2016-2017 per als ensenyaments d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, centres integrats i ensenyaments professionals de música i dansa.

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds són:

• Del 30 de març al 7 d’abril, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat, s’apliquen els següents:

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
  3. Criteris específics de prioritat
    Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.
    En l’ESO i el batxillerat, en els centres que es determini per resolució, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d’alt rendiment.