Classes de mobilitat amb la guàrdia urbana

0

Classes de mobilitat segura als alumnes dels centres escolars

Durant els dies 5, 6 i 7 de març s’han impartit classes pràctiques als alumnes de 3er i 5è de primària dels CEIPs Sant Martí  i Sobirans, en el circuit  de bicis i vianants que simulen la via pública en un entorn segur, instal•lat a la plaça de l’Església. Les classes han estat impartides pels monitors d’educació per a la mobilitat segura de la nostra Policia Local amb la col•laboració del Servei Català de Trànsit

Aquestes classes pràctiques han complementat les classes teòriques que, durant el mes de febrer, els monitors han impartit en els dos centres escolars de primària.

Maqueta de l’escola

0

En Pedro Morales , avi d’alumnes de l’escola, ens ha portat una maqueta que ha fet del centre . Properament farem una visita a la sala de mestres amb els alumnes per fotografiar-los.CAM00285

Jornada de Portes Obertes 8 de març 2014

portesobertesEL PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ SERÀ DE L’11 AL 21 DE MARÇ DEL 2014

Nadales 2013

0

Dijous 19 de desembre es va celebrar el Concert de Nadales a la Sala municipal. A diferència d’altres anys es va fer un doble concert: al matí per tots els alumnes de primària de l’escola i a la tarda, per totes les famílies.

La sala va estar tota plena de gom a gom i les families s¡ho van passar d’allò més bé.

Després de vacances oferirem un DVD de tot el concert elaborat per TV Mataró . Ja us farem arribar un escrit per poder saber quantes famílies voleu un exemplar.

Us deixem aquí una primera cançó.

Durant la propera setmana estaran penjades les cançons al bloc de música de l’escola.

Programa de ràdio amb Ràdio Arenys de Munt

0

Seguint la tradició dels darrers dotze anys, la Comissió de ràdio dels alumnes de

cicle superior segueixen elaborant els programes de radio de l’Infomartí.

El passat dilluns 16 de desembre van fer el nou programa. El podeu sentir aquí

Imagen 001

La Cirereta es passeja amb el Geganters

0

El dissabte passat hi va haver la cercavila de la Festa Major. Aquest any gràcies a l’ajuda d’uns quants alumnes de sisè la gegantona de l’escola, la Cirereta, s’ha passejat i ha acompanyat als Geganters d’Arenys de Munt.

Ara només cal trobar pares i alumnes per muntar un grup estbale per a les festivitats. Us hi apunteu? Truqueu a l’escola o envieu-nos un correu per a formar grup.gegantonagegantona1

Dansa d’Arenys de Munt

2

Com cada any, els alumnes de l’escola St Martí han participat en les festes del poble tot ballant la dansa d’Arenys de Munt.

PLANTILLA MESTRES 2013-14

0

La cançó més bonica del món

0

El passat dimarts 21 de maig , organitzada per l’Aula de Música d’Arenys de Munt, es va fer a la sala municipal l’obra : La cançó més bonica del món, amb la participació d’alumnes de les escoles Sant Martí i Sobirans i de l’institut Domènec Perramon.

Ha estat la primera vegada que els tres centres fan una actuació conjunta .amb públic de cicle mitjà dels dos centres de primària.

Els alumnes dels diferents centres van participar amb petites composicions musicals, cant, lectura i titelles.

L’espectacle va ser un èxit. Volem felicitar des d’aquí als mestres i alumnes de l’Aula de Música per el treball que han preparat i que es pugui repetir els propers anys!

Els alumnes de 2n de colònies

2

Famílies:
Ja podeu veure com els vostres fills s’ho estan passant de bé a les colònies. Aquí en teniu una mostra amb les fotos.