Bon dia Caragolets, bon dia famílies!
Avui és l’últim dia de P3, i hauríem d’estar tots junts fent una bona festa d’acomiadament i celebrant l’esforç, els aprenentatges i els bons moments viscuts.
Però finalment no ha pogut ser, així que us deixo aquest vídeo final, espero que us agradi.
Que ràpid m’ha passat, però si fa res vaig arribar al vostre poble! I en un tancar i obrir d’ulls… juny!
Ains que peneta en fa dir que ús deixo amb l’últim conte que us explicaré
És un conte molt especial per a mi (l’ocasió ho requeria) i amb un missatge molt important per als vostres nens i nenes.
No deixeu mai que pensin o se sentin lligats, o que no poden. I animeu-los molt ara que són petits, però quan siguin grans també.
Espero que us agradi molt!
Us deixo la proposta per a la setmana, m’agradaria que féreu el vídeo de retorn per a l’activitat Amics de l’escola Sant Jordi, que segur que els fa molta il·lusió, però no és obligatòria.
Bon dia!
Avui algú de la nostra classe compleix anys!! Sí sí, avui hem de celebrar l’aniversari de l’Èric!!
I aprofitant que molts de vosaltres ja teniu quatre anys, i a la resta us queda molt però que molt poquet, us ensenyo la cançó del número 4 perquè pugueu seguir practicant amb els números durant les vacances d’estiu.
Comencem la penúltima setmana de P3, açò ja està acabant-se…
I com cada vegada fa més calor, i apeteix menys fer feines, us faig una proposta més dinàmica, en la que no cal que feu retorn, perquè ja no hi ha cap activitat avaluable, encara que si voleu enviar-me alguna cosa, jo la veuré encantada.
I com a P3 hi ha molts artistes… aquesta setmana la dediquem a l’Art, aquí us deixo un dels meus àlbums il·lustrats preferits.
Espero que el gaudiu molt!
Totes les activitats giraran al voltant de l’art, aquí us deixo la proposta.
Bon dia famíles de P3!
Avui estrenem un nou mes, i li donem la benvinguda a Juny!
I com ja sabeu, cada mes ens porta un poema nou. Aquí us ho deixo el poema de Juny, a veure què us sembla…
I aquesta setmana la programació girarà al voltant de la natura, el nostre entorn, el reciclatge i la sensibilitat cap al medi ambient, perquè el pròxim divendres, el 5 de juny, celebrem el dia mundial del medi ambient.
I per tant el nostre conte mostra algunes conseqüències negatives que podríem patir si no cuidem l’entorn, i amb ell intentaré recordar als nens i nenes la importància del reciclatge que practicàvem a la classe.
Espero que us agradi
En la programació seguim caminant cap a la lectoescriptura, però amb activitats i recursos diferents, perquè no decaigui la motivació dels nens i nenes.
I també seguim amb l’activitat de centre “Mitjó de balcó”, aquesta vegada per fer una banderola de mitjons i decorar els nostres balcons
El divendres passat es va celebrar el dia mundial de la diversitat cultural, i voldria dedicar aquesta setmana a treballar aquest tema, i a la importància i l’enriquidor que resulta la diversitat per als nens i nenes en el seu procés de socialització, dins l’escola. La diversitat en si, és un recurs educatiu d’extraordinari valor, i a més a través del conte que us presento, treballarem també la intel·ligència interpersonal, el respecte davant les diferències, la tolerància, i el valor de l’amistat entre altres. Valors que ens fan créixer en tots els sentits.
A mi en va enamorar així que espero que us agradi.
A més aquesta setmana, a part de les propostes setmanals, novament tornarem a realitzar una activitat de centre, participarem en la Festa del Mitjó, enguany amb un nou format:
MITJÓ Al BALCÓ!! (tot per prevenció i salut degut a la covid-19) però ho continuarem celebrant de manera diferent!!!!!
En la programació seguim el camí cap a la lectoescriptura, així que seguirem treballant els noms propis de la resta d’amics i amigues que faltaven, fixant-nos sobretot en les inicials, coneixent la seva fonètica, i descobrint coincidències entre els noms dels companys, a partir de l’observació, la diferenciació i la comparació.
També us deixo una fitxa per qui vulgui fer la sèrie sobre paper.
I per qui vulgui reforçar, teniu la següent “fitxa model” perquè els nens i nenes comencen a practicar, i escriure el seu nom, ja sense resseguir. Imprimiu la que està en blanc, la de “Lucía” és sols un exemple per veure com ho heu de fer. I a l’e-mail de cadascú, també teniu una altra fitxa personalitzada amb el nom del vostre nen o nena. Empreu la que més us agradi. …
Moltes gràcies famílies per la vostra feina, i molts besets als caragolets
Bon dia famílies de P3,
Aquí us deixo el vídeo dels retrats fets pels vostres nens i nenes dels super avis i super àvies!
Moltes gràcies per la vostra participació!
Comencem una nova setmana i des de l’escola volem treballar conjuntament, durant els pròxims dies, el centenari de Gianni Rodari, periodista, escriptor, mestre i pedagòguec, que no sols creava una fantàstica literatura infantil i juvenil, sinó que a partir de les seves, i altres obres literàries, emprava diferents tècniques per endinsar als nens i nenes en la fantasia i a partir d’aquí estimular i provocar en ells el desenvolupament de la imaginació i la creativitat.
Així que emprant una de les tècniques d’aquest reconegut autor, us presento un conte clàssic, molt conegut i estimat per tots, però amb la seva moralitat canviada, i un final ben diferent, on es treballen valors que sustenten la coeducació, l’empoderament, la llibertat i el respecte entre altres.
Espero que gaudiu del conte tant com jo.
En la programació d’aquesta setmana seguim treballant els noms propis, però aquesta vegada treballem també els d’alguns companys, fixant-nos sobretot en les inicials, coneixent la seva fonètica, i descobrint coincidències entre els noms dels amics i amigues a partir de l’observació, la diferenciació i la comparació, seguint el camí cap a la lectoescriptura.
Aquest pròxim divendres dia 15 celebrem el dia internacional de les famílies, i en aquests temps, una mica més complicats del que és habitual estem adonant-nos, fins i tot més, de la seva importancia, per això he volgut aprofitar aquest tema en les activitats d’aquesta setmana.
Sou i sereu el suport afectiu més important al llarg de la vida dels vostres fills i filles, i a més esteu demostrant un gran esforç en intentar portar-ho tot avant, treball, casa, deures dels nens i nenes… I els mestres som molt conscients de la dedicació i el sacrifici que esteu duent a terme, i estem immensament agraïts. GRÀCIES.
Però us he de dir que les activitats giraran al voltant d’un membre en concret dins la família, unes personetes especials als que tots trobem a faltar, ara que fa tants dies que no els veiem, ELS AVIS I ÀVIES, que ara es mereixien tot el nostre afecte, respecte i dedicació.
Espero que us agradi molt el conte i les activitats proposades.
Esta setmana, en la programació, començarem a treballar el nom propi. El primer abecedari dels nens i nenes està format per les lletres del seu nom i és el primer text que volen reconèixer, ja que els representa a si mateixos a través de l’escriptura, i per tant forma part de la seva identitat. I a més, pròximament, ens ajudarà a relacionar altres paraules, comparant, diferenciant, etc. iniciant-nos així en la lectoescriptura.