BON ESTIU!!!

US DESITJO A TOTS BONES VACANCES! GAUDIU I APROFITEU AL MÀXIM DE L’ESTIU!

Us deixo l’enllaç per accedir als DEURES D’ESTIU. CLIQUEU AL DIBUIX.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

SORTIDA AL CANAL OLÍMPIC

Hola a tots!

Ja hem realitzat  la sortida més divertida i esperada de tot el curs!

Aquí us deixo les fotos!


Publicat dins de General | Deixa un comentari

Enigmates #Octopus

Aprofitant que ja s’apropa l’estiu i estareu desitjosos d’anar a la platja us deixo un enigma relacionat amb els pops.

En les aigües submarines del mediterrani hi ha pops de 6, 7, i 8 tentacles.

Els de 7 tentacles sempre menteixen, però els de 6 i 8 tentacles sempre diuen la veritat.
Un dia es van reunir quatre pops.

El primer va dir:
“Entre tots tenim 28 tentacles”.

El segon va dir:
“Entre tots tenim 27 tentacles”.
El tercer va dir:
“Entre tots tenim 26 tentacles”.
El quart va dir:
“Entre tots tenim 25 tentacles”.

Quin pop diu la veritat?

Publicat dins de General, Matemàtiques | Deixa un comentari

RECURSOS DE LLENGUA CASTELLANA

Hola a tots!

Aquí us deixo molts recursos per a repassar els continguts treballats a Ll. Castellana.

Espero que us sigui molt útil!

Pilar

descarga (1)

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JOCS D’ORTOGRAFIA

ortografia

 

gestion2

 

Hola a tots!!! Us deixo uns jocs per a repassar l’ortografia de manera divertida!

Animeu-vos!!!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

SORTIDA AL MUSEU CAN BARRAQUER

Hola a tots!
Durant els últims dies hem treballat el Projecte Interdisciplinari d’enguany: El Baix Llobregat.
Per aquest motiu, hem visitat el museu Can Barraquer de St. Boi, amb l’objectiu de conèixer la societat medieval més propera.
Hem fet una passejada pels llocs històrics més rellevants, visitat el museu, així com la realització d’un taller d’escriptura i diversos jocs de l’època.
Us recordo que alguns grups encara m’han d’enviar al meu correu, el treball realitzat en Power Point. A la tornada podreu exposar juntament amb 5è els vostres treballs.
Bona Setmana Santa!
Aquí us deixo les fotos!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

SETMANA ESQUÍ

Hola a tothom!
La setmana passada vam fer activitats molt diferents a les habituals. Aquí us deixo les fotos!


Publicat dins de General | Deixa un comentari

CARNESTOLTES

Hem celebrat la festa de Carnestoltes i ens ho hem passat molt bé!
Mireu quines disfresses tan divertides!!!

Felicitats al grup de ball!!! Ho han fet súper bé…

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TALLER EMOCIONAL

El passat dimarts el Dani M. ens va visitar amb la finalitat de treballar amb petits grups, valors tan importants com l’Empatia.
Mitjançant un joc, vam poder escoltar als companys i reflexionar envers els sentiments i necessitats dels altres.
Va ser sorprenent i enriquidor!
Agraïm al Dani la tasca realitzada!


Publicat dins de General | Deixa un comentari

XERRADA INTERNET SEGURA

El passat dimarts ens va visitar un mosso d’esquadra, amb la finalitat de conscienciar-nos de les amenaces a la intimitat i privacitat que representa la publicació de les nostres dades personals a Internet, i proporcionar-nos recomanacions pràctiques per evitar situacions de risc i fer un bon ús de les tecnologíes de la informació.
Va resultar molt interessant!


Publicat dins de General | Deixa un comentari