Hola a tots!
Durant els últims dies hem treballat el Projecte Interdisciplinari d’enguany: El Baix Llobregat.
Per aquest motiu, hem visitat el museu Can Barraquer de St. Boi, amb l’objectiu de conèixer la societat medieval més propera.
Hem fet una passejada pels llocs històrics més rellevants, visitat el museu, així com la realització d’un taller d’escriptura i diversos jocs de l’època.
Us recordo que alguns grups encara m’han d’enviar al meu correu, el treball realitzat en Power Point. A la tornada podreu exposar juntament amb 5è els vostres treballs.
Bona Setmana Santa!
Aquí us deixo les fotos!
ENLLAÇOS
COMENTARIS RECENTS
-
ARTICLES RECENTS