Hem celebrat el dia de la Pau! El Mykel ha preparat un room escape relacionat amb temes de la Pau.
Per grups han treballat la lògica, l’observació, etc…
Ha estat molt divertit!!!
ENLLAÇOS
COMENTARIS RECENTS
-
ARTICLES RECENTS
Hem celebrat el dia de la Pau! El Mykel ha preparat un room escape relacionat amb temes de la Pau.
Per grups han treballat la lògica, l’observació, etc…
Ha estat molt divertit!!!
Hola a tots!
Els nens i nenes de 6è han fet alguns experiments relacionats amb el tema que hem treballat a classe, com les càrregues elèctriques, l’electricitat, etc…
Aqui us deixo els vídeos…
Hola a tots!!!
Us deixo uns recursos que us ajudaran a millorar la comprensió lectora en Castellà.
Animeu-vos a practicar! Són fàcils de respondre i us donen la correcció feta!
Mireu que bé ha quedat l’arbre de Nadal de l’escola, amb els guarniments de boix grèvol que heu fet!
Agraïm a totes les famílies la seva col·laboració!!!
[youtube]https://youtu.be/sRUTcuB_W6w[/youtube]
Hola a tots!
Felicitem a tots els nens i nenes de 6è per les seves actuacions!
Aquí us deixo els vídeos per si voleu gaudir d’aquestes nadales…
[youtube]https://youtu.be/uQOTu8SFTqg[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/DoG6XphWt4Y[/youtube]
Després del clàssic, l’enigma d’avui no és pas: “Quants títols veureu a la vitrina del Barça o del Madrid, enguany?” perquè seria massa senzill.
Així doncs us proposo el repte següent: Tenint en compte la fulla val 6, quant val cada figura del dibuix?
Teniu fins dimarts per respondre-la. Bona sort i bon cap de setmana!
Hem celebrat Sta.Cecília a l’escola. Felicitem a tots els artistes que van participar.
Especialment a l’Aina que va tocar el piano molt bé!
A l’assignatura de Medi hem treballat el tema dels éssers vius i el Dani ha vingut a fer-nos una xerrada sobre els mamífers. Hem parlat dels animals que podem trobar al nostre entorn. Li donem les gràcies!!!
Hem començat l’activitat de padrins de lectura amb els nens de 3r. Compartirem moments molt enriquidors per a tots!