El passat dimarts ens va visitar un mosso d’esquadra, amb la finalitat de conscienciar-nos de les amenaces a la intimitat i privacitat que representa la publicació de les nostres dades personals a Internet, i proporcionar-nos recomanacions pràctiques per evitar situacions de risc i fer un bon ús de les tecnologíes de la informació.
Va resultar molt interessant!