TALLER EMOCIONAL

El passat dimarts el Dani M. ens va visitar amb la finalitat de treballar amb petits grups, valors tan importants com l’Empatia.
Mitjançant un joc, vam poder escoltar als companys i reflexionar envers els sentiments i necessitats dels altres.
Va ser sorprenent i enriquidor!
Agraïm al Dani la tasca realitzada!


Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *