El passat dimarts el Dani M. ens va visitar amb la finalitat de treballar amb petits grups, valors tan importants com l’Empatia.
Mitjançant un joc, vam poder escoltar als companys i reflexionar envers els sentiments i necessitats dels altres.
Va ser sorprenent i enriquidor!
Agraïm al Dani la tasca realitzada!