FINAL DE CURS A LA BIBLIOTECA

CARTELLERA DE JUNY

Aquest tercer trimestre hem acabat amb les biblioendevinalles i tot seguit  us ensenyem els alumnes que per sorteig han rebut un obsequi per encertar-les.

Moltes Felicitats! I als que no us ha tocat us animem a que ho seguiu intentant el curs vinent.

Com a cloenda d’aquest trimestre us facilitem l’enllaç per poder consultar les activitats, novetats i lectures recomanades de la Biblioteca Pública del Vendrell, Terra Baixa.

Que passeu un bon estiu en companyia d’un bon llibre!!!

CARTELLERA D’ABRIL I SANT JORDI

A continuació us ensenyem la mostra de princeses i cavallers que van realitzar els alumnes i famílies de la nostra escola per celebrar la festa  de Sant Jordi. I que encara es poden veure a l’entrada de primària.

CARTELLERA D’ABRIL

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Arriba Sant Jordi i arriba una nova edició del Butlletí de literatura infantil i juvenil El Garbell , amb una tria dels millors llibres feta pel  Seminari de Literatura Infantil i Juvenil de la Biblioteca de Rosa Sensat. Esperem que amb les propostes d’El Garbell 13 gaudiu de la lectura.

CLIQUEU DAMUINT LA IMATGE IA PODREU ACCEDIR-HI

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Com cada curs el dia que comença la primavera celebrem el Dia Mundial de la Poesia, 21 de març. Per aquest motiu els alumnes de 6è passen per totes les aules de l’escola a recitar uns poemes i ens regalen una planta. Aquí podeu veure el grup de nens i nenes de sisè que van realitzar l’activitat.

LA CARTELLERA DE MARÇ I LES BIBLIOENDEVINALLLES DEL 2n TRIMESTRE

Aquest segon trimestre hem acabat amb les biblioendevinalles i a continuació us mostrem els alumnes que per sorteig han rebut un obsequi per encertar-les.

Felicitats! I als que no els ha tocat us animem a que ho seguiu intentant.

LA CARTELLERA DE FEBRER

La Biblioteca de l’escola penja cada mes a la seva cartellera que està a l’entrada de primària dites i refranys relacionats amb el mes que estem. Aquí en teniu la imatge de les del mes de febrer.

També podeu consultar les activitats, novetats i lectures recomanades de la Biblioteca Pública del Vendrell, Terra Baixa.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS ALUMNES PREMIATS DE LES BIBLIOENDEVINALLES HAN ESTAT…

Biblioendevinalles 1r Trimestre

P-5 B  Marc Carrillo

1r C   Malak Tbissa

2n A  Andreu Palacios

3r C   Luna Cantero

4t B   Pau García

5è B   Txell Salas

6è B   Adriana Ifrim

I les solucions de les  Biblioendevinalles del 1r trimestre eren:

P5- La castanya

1r- La castanya

2n- L’oli

3r- El paraigües

4t- L’arc de Sant Martí

5è- El vent

6è- La carbassa

A continació us mostrem l’entrega d’obsequis:

Esperem que us animeu a tornar a participar i a veure com resulten les del segon trimestre!

LES BIBLIOENDEVINALLES JA SÓN AQUÍ

A l’entrada de l’escola ja tenim penjades les Biblioendevinalles corresponents a aquest primer trimestre. Esperem que us agradin i que us ho passeu molt bé trobant la solució.

Al desembre donarem a conèixer d’entre tots els participants que han encertat les respostes a les Biblioendevinalles quins alumnes, un per nivell, han resultat premiats.

LA BIBLIOTECA OBRE LES PORTES A UN NOU CURS

Des de la Biblioteca de l’escola iniciem un nou curs començant amb el servei de préstec “Bibliopati”.

BIBLIOPATI

Curs: 2017-2018

Dilluns :      3r A  i  5è A

Dimarts:     3r B  i  5è B

Dimecres:   3r C  i  6è A

Dijous:        4t A  i  6è B

Divendres: 4t B  i  6è C

Per altra banda, us volem informar que l’espai virtual de la nostra biblioteca compleix els criteris de qualitat informativa pel que fa al contingut, al respecte en el tractament de la informació i a l’actualització. Per aquest motiu se’ns ha concedit un distintiu que reconeix aquest fet durant el curs 2017-2018.

segell_directoriblogs1718_fons_blanc_300x314

EL GARBELL (Primavera2017)

Cliqueu damunt la imatge per a accedir al butlletí de novetats literàries nº 10 (primavera 2017)

garbell10