La cançó que més m’agrada

Hola alumnes de 1r d’ESO!

Tal i com hem parlat a classe per dimarts vinent heu de fer una presentació en Prezi de la cançó que més us agrada. Us podeu inspirar en aquesta que vaig fer jo o en les que van fer els alumnes l’any passat (cliqueu la pàgina “La cançó que més m’agrada” d’aquest mateix bloc)

Per a fer servir aquest programa cal que us registreu. Per a fer-ho entreu al web Prezi i cliqueu “Get Started”. De les tres opcions “Basic, Individual o Teams” escolliu “BASIC”. Llavors podeu triar entre “Basic o Plus”. Escolliu “BASIC” i ompliu les vostres dades.

Un cop a dins del programa escolliu la plantilla que més us agradi i ja podeu començar a fer la feina. Un cop acabada me la podeu enviar al correu i veureu si està tot correcte si surt publicada en aquest mateix bloc. Qualsevol dubte me’l pregunteu. Bona feina!!!

Aquest són els punts que hem demanat que poséssiu:

– Títol de la cançó i un enllaç al youtube si hi està penjada (seria interessant que busquéssiu la data de publicació, disc en què està publicada, etc)

-Artista que la interpreta i petita biografia (lloc i data de naixement, curiositats, discografia, etc)

-Compositor i escriptor (si és pròpia, si és una versió, si l’han composat per ell…)

-Fragment de la lletra (o tota si voleu destacant la part que us agrada)

-Instruments que sonen a la cançó (cal fer una bona audició i apuntar-los)

-Per què l’heu triada? (Cal justificar-ho)

-Estil i breu explicació de l’estil (procedència, origen, grups famosos que han tocat aquest estil, etc…)

Recordeu també la feina que teniu d’avaluar el treball del NOTEFLIGHT del company que teniu a sota de la llista (veieu-ho a la pàgina “Noteflight” d’aquest mateix bloc). Bona feina!