Les 10 cançons preferides

2018-2019

Aquesta és la rúbrica per a l’exposició oral. Cliqueu a la imatge per veure-la més gran.

Fixeu-vos bé amb la rúbrica per fer un bon treball. Qualsevol dubte me’l pregunteu.

Marc Am (TARD)
Marc V
Naia

2017-2018

Aquestes són les 10 cançons preferides dels alumnes de 2n d’ESO (Treball de Nadal per entregar abans de la classe del 10 de gener):

Oriol A.
Àgatha V.
Adriana V.
Marc

9 no entregats (25/1/18).

Demanem com a base utilitzar el software genial.ly. Recordeu triar cançons adequades per aquesta activitat educativa. Els criteris per a escollir les cançons són els següents (en podeu canviar tres):

La que més m’agrada, la més romàntica, la millor per ballar, la millor per cantar, la millor banda sonora, la que em recorda el pare, la que em recorda la família paterna, la que em recorda la mare, la que em recorda la família materna, la que em recorda els amics.

Exemple de com fer l’activitat, inspirat en aquest altre de la professora Maria Jesús.