COMPANYS / PERSONAL DE SUPORT
- Treballo amb altres companys?
- Em coordino amb el personal de suport?
- Els informo a l’inici de la jornada/lliçó?
- M’informen al final del dia?
- Reflexiono sobre la pràctica conjuntament amb altres?
- Tinc a la/les persona/es adequades treballant a l’aula amb mi?
- Assigno tasques apropiades als meus assistents?
- Els hi permeto que treballin de forma independent?
- Explico als pares de forma clara quin és la funció de l’auxiliar?
- M’he ocupat de que els auxiliars entenguin la importància de la confidencialitat?
- Planifico actuacions per tal que professionals externs puguin recolzar estratègies i pràctiques inclusives a l’aula?
- He tingut el suport i l’assessorament apropiat per part de col•legues i professionals experts?
- Disposo d’estratègies de coordinació de sistemes de suport per tal que tothom pugui funcionar el millor possible?
- Les estratègies de suport es planifiquen per tal de minimitzar les barreres d’aprenentatge?
- Es coordinen les tasques dels diferents sistemes de suport amb altres iniciatives?
PARES / AVIS / TUTORS LEGALS
- Incloc als pares, avis, tutors?
- Valoro l’opinió dels pares?
- Estan les famílies dels alumnes ben informades de la meva pràctica docent?
- Dono l’oportunitat a les famílies dels alumnes d’engrescar-se en activitats dins i fora de l’aula?
- Saben els pares i mares de l’alumnat el que poden fer per recolzar els seus fills i filles?
- Els pares i mares tenen la percepció de que els seus fills i filles són valorats per l’escola?
- Els pares i mares pensen que les seves preocupacions es prenen seriosament?
- Ajudo als pares i mares a fer una bona planificació de futur per als seus fills?
