Informació important divendres 26 de maig

Recordem que el proper divendres 26 de maig, el centre romandrà tancat per festa local.
Gràcies i perdoneu les molèsties.

Finalistes dels premis Kabua

L’Albert, el Marc, el Nico, la Gadea i el Quim de 3rC, són finalistes del concurs de Videorelats Kabua.

Imatge de previsualització de YouTube

Felicitats a tothom, valia la pena esperar a que el vídeo acabés de pujar a Youtube.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

El departament de Música ens ofereix “Una història de Blues” per la Setmana de les Arts

Setmana de les Arts al Lauro

Setmana de les Arts

El concurs del cartell de les Setmana de les Arts d’enguany, ha tingut una guanyadora del primer cicle, la Carla Serrano de 1er ESOC i excepcionalment hi ha hagut dos guanyadors amb un premi exeqüo per als segon cicle, el Toni Expósito de 3rESOC i la Laura Delgado de 4t ESOB, ja que les seves obres eren mereixedores del premi pel seu alt nivell creatiu.

Tots els cartells guanyadors tenen una gran qualitat i han complert els requisits necessaris per a ser un bon cartell de difusió de la Setmana de les Arts de l’institut Lauro 2017. Moltes felicitats a tots i també agraïr la participació de tots els alumnes concursants!

Berenar amb paraules

Dimecres 22 de març l’escriptora Maite Carranza va presentar el seu llibre Calla, Càndida, calla! en el berenar de paraules, programat dins del programa Ítaca organitzat des de la Biblioteca de Les Franqueses.  Els alumnes que s’hi van apuntar van poder demanar a l’autora les preguntes que els van sorgir mentre llegien el llibre o sobre la seva obra en general.  La  Maite ha publicat més de 40 llibres en diverses editorials i ens va explicar com és el seu procés creatiu, com escull el nom dels personatges i altres qüestions que van ser molt interessants.  En acabat, vam compartir un berenar.

Moltes gràcies a tots els participants.

CARNESTOLTES AL LAURO!!!!!

Dissecció de Garrins a 3r d’ESO

Oferta places ESO al Lauro pel curs 2017/2018

oferta-lauro-eso-1718

Roc BlackBlock visita l’INS Lauro

L’artista Roc Blackblock va fer una formació per a l’alumnat de l’Espai RECREA’T.

Al final de la sessió ens va deixar dos dels seus graffittis i la possibilitat de plasmar-los en una samarreta que podreu comprar properament.

Imatge de previsualització de YouTube

Un plaer gaudir de l’Art urbà.