Matrícula 2018-2019

Benvolgudes famílies,

El període de matrícula pel curs vinent és del 21 al 27 de juny.

Quina documentació s’ha de presentar per a la matrícula?

• fotocòpia del carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents. Si el nen no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • el DNI renovat amb l’adreça nova, si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripció.
  • Targeta sanitària
  • 4 fotos de carnet recents

Portes Obertes Curs 2018-2019

Benvolgudes famílies, aquest any tenim previstes dues jornades de Portes Obertes:

• Dissabte 3 de març de 10h a 13h.
  • Divendres 9 de 17h a 20h.

Primer farem la xerrada i després la visita a l’escola. Per això preveiem una durada d’unes 3 hores.

Podeu venir el dia que més us convingui, no cal inscripció prèvia.

La trobada està pensada per a persones adultes. Decidiu vosaltres la conveniència o no de venir amb els vostres fills i filles.

Pel curs 2018-2019 l’escola tindrà els cursos de P3, P4 i P5.

El Consorci d’Educació de barcelona organitza sessions informatives a cada districte adreçades a les famílies amb infants que han d’iniciar l’escolaritat el curs 2018-2019. Les més properes a l’escola 30 Passos són les següents:

19 de febrer Espai Jove Garcilaso 16.00h C. de Garcilaso, 103
20 de febrer Espai Josep Bota (recinte Fabra i Coats) 16.00h C. de Sant Adrià, 20

Visita a l’escola (setembre)

Hola famílies!!!

Us proposem una visita abans de l’inici de curs, per tal que pugueu visitar l’escola i conèixer a quina aula anirà cada infant.

• El dimarts 5 de setembre a les 17h, us esperem a les famílies que fareu P3 per tal que pugueu portar el material de cada infant i passar una estona agradable a les aules i al jardí.
  • A les famílies que fareu P4, us esperem el dijous 7 de setembre a les 17h, també per poder deixar les coses de les nenes i els nens a les aules i, sobretot, descobrir el pis de dalt! I pujar les escales! I veure si també hi ha joguines i contes! I veure si són els mateixos o n’hi ha de diferents!

Fins ben aviat!

Horari de matrícula curs 2017-2018

19/06/17

INFORMACIÓ MATRÍCULA 2017-2018

Benvolgudes famílies, us informem que comencem a activar la llista d’espera pel curs 2017-2018 per P3. Si esteu a la llista d’espera contacteu amb nosaltres al 937826644, Moltes gràcies!

horari matrícula

Quina documentació s’ha de presentar per a la matrícula?

• Famílies que han fet la preinscripció a la nostra escola:
    • Fotocòpia del carnet de vacunes. Quan no es tingui el carnet de vacunacions s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents. Si el nen no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
    • 4 fotos recents del nen/a (mida carnet)
  • Famílies que NO han fet la preinscripció a la nostra escola:
    • Fotocòpia del llibre de família
    • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant
    • Fotocòpia del DNI de l’infant (si en té)
    • Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’infant
    • 4 fotos recents del nen/a (mida carnet)

Jornada de Portes Obertes

Farem dues jornades de Portes Obertes:

• Dijous 23 de febrer de 17h a 20h.
  • Dissabte 11 de març de 10h a 13h.

Podeu venir el dia que més us convingui, no cal inscripció prèvia.

Pel curs 2017-2018 l’escola tindrà els cursos de P3 i P4.

Canvi de nom de l’escola: ara som l’Escola 30 Passos (abans La Sagrera)

Durant aquest emocionant inici de curs es va portar a terme un procés participatiu per tal d’escollir un nou nom per a la nostra escola. La comunitat escolar se’n va encarrergar de fer propostes de possibles noms. Després de les propostes i de dues rondes de votacions, s’escull el nom d’Escola 30 Passos.

“30 Passos era la distància que delimitava el terreny sagrat o Sagrera: un espai de protecció que envoltava les esglésies de l’època medieval on no s’hi podia dur a terme cap acte de violència.”urna

festa-mod

blog1blog3-prova blog