p_aiguae_aiguan_aiguas_aiguaa_aiguam_aiguae_aiguan_aiguat_aiguas_aigua

La mainada mai ha sigut massa bona escoltant als grans, però mai ha deixat d’IMITAR-los.

James Baldwin (1924-1987)

Publicat dins de General | 1 comentari

Entrena el teu enginy

Us deixem algunes activitats interactives per a fer aquests dies i així seguir entrenant el vostre enginy.

Petita xarxa 4 a 10 anys

La motxilla de 3r fins a 6è

Publicat dins de CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL, General | Deixa un comentari

CASAL de TARDES – SETEMBRE 2017

Per si algú hi vol anar pensant, us informem del CASAL DE TARDES – SETEMBRE 2017.

Com que fins a principis d’octubre no començaran les activitats extraescolars, des de l’AMPA us oferim aquest casal. Si cliqueu AQUÍ, trobareu el full d’inscripció i tota la informació necessària.

Que passeu un molt bon estiu!

Publicat dins de AMPA | Deixa un comentari

FESTA DE L’ESCOLA, 27 de maig de 2017, 50 ANYS AMB VOSALTRES!

Ens hem reservat aquest article per acabar el curs escolar 2016/2017.

El dissabte 27 de maig de 2017, dins els actes del cinquantenari, es va celebrar la FESTA DE L’ESCOLA tal com es feia antigament. Vam poder gaudir d’esports, jocs gegants, sardanes, música, la CANÇÓ DE L’ESCOLA interpretada pels alumnes i un bon dinar amb sobretaula. Aquí us deixem les imatges i el vídeo.

Volem agrair a tothom que ha fet possible, no només aquest acte, sinó tots els de la celebració dels 50 anys de l’escola Joan de Margarit. GRÀCIES ALS QUE HEU COL·LABORAT, ORGANITZAT i/o PARTICIPAT EN ALGUN DELS ACTES. Junts hem aconseguit que fos un any màgic!

Festa de l'escola 27/05/2017 50 anys amb vosaltres

Festa de l’escola 27/05/2017
50 anys amb vosaltres

Publicat dins de AMPA, CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL, General | Deixa un comentari

REVISTA RUTA 2017

Per fi us deixem veure els resultats de la revista Ruta d’aquest curs! Esperem que us agradi molt, nosaltres ens ho hem passat genial preparant-la!

Bon estiu a tothom!

ÚLTIM DIA D’ESCOLA 21/06/2017

L’últim dia d’escola TOTS vam gaudir d’una jornada en remull, amb esmorzar compartit, alguna sortida i gelat per a tothom.

Educació Infantil 21/06/2017

Cicle Inicial 21/06/2017

Cicle Mitjà 21/06/2017

Cicle Superior 21/06/2017

Publicat dins de CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

Activitats diverses de 6è

Al llarg de tot el curs 2016/2017 els nois i noies de 6è han realitzat un munt d’activitats lúdiques i educatives que us mostrem a continuació. Podreu veure com fan castells humans a l’hora d’educació física, com construeixen volums a geometria, com es fotografien a l’hora d’informàtica, com treballen a l’aula de plàstica i com realitzen els projectes de medi.

Aprendre i divertir-se. Aquest és el màxim objectiu!

Activitats diverses a 6è

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari

VENDA DE LLIBRES curs 2017/2018

Benvolgudes famílies.
Us recordem que la VENDA DE LLIBRES pel curs 2017/2018 es fa per internet.

Per a fer-ho fàcil i poder-vos ajudar, l’AMPA serà a l’escola:
ELS DIES 5, 6 i 7 de JULIOL
de 17:30 fins a les 19:00 h

Els trobareu al primer pis per ajudar-vos a fer les comandes a tothom qui ho desitgi.

llibre-mitja

Publicat dins de AMPA, General | Deixa un comentari

Jornades esportives PISCINA a Cicle Superior

El dimecres 7 de juny i el dijous  8 de juny, els nois i noies de 5è i 6è, respectivament, vam participar a les terceres jornades esportives d’aquest curs.

Vam anar fins a la piscina municipal on vam practicar, juntament amb els alumnes de les altres escoles de La Bisbal, tota una sèrie d’activitats aquàtiques: natació, waterpolo, inflables…

Va ser fantàstic!! Ens ho vam passar de bé…!!!

Piscina a Cicle Superior

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari

ANIVERSARIS TERCER TRIMESTRE D’EDUCACIÓ INFANTIL

EN EL DIA DELS TEUS ANYS

TU ETS EL MÉS IMPORTANT

PER MOLTS ANYS, PER MOLTS ANYS

ET DESITGEM ELS COMPANYS!!

FELIÇ ANIVERSARI  A TOTS ELS NENES I NENES QUE FAN ANYS AQUEST TERCER TRIMESTRE!!

IF

ANIVERSARI 3r TRIMESTRE