pensaments

T’ESTIMO PERQUÈ ETS COM ETS.
Dir això ho canvia tot.

André Stern (1971-)

Publicat dins de General | 1 comentari

MARÇ A P4.

QUI HO DIRIA! JA S’ACABA EL TRIMESTRE.

VÀREM COMENÇAR EL MARÇ GRAVANT EL PROGRAMA DE RÀDIO, HEM FET EL PROJECTE DEL POBLE I HAN VINGUT LES FAMÍLIES A JUGAR AMB NOSALTRES. TAMBÉ HEM REBUT A LA PRIMAVERA, HEM TROBAT INSECTES AL PATI I, A PLÀSTICA, HEM FET FLORS AMB CRISPETES. AH!  I A CAN MARGARIT HEM JUGAT A SER PERRUQUERES I PERRUQUERS…

ARA A DESCANSAR I A ESPERAR QUE ARRIBI EL TERCER TRIMESTRE!!!

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

2n- ANEM A TORROELLA, AL MUSEU DE LA MEDITERRÀNIA

Divendres passat els nens i les nenes de segon vam anar a Torroella de Montgrí a fer un taller de cuina mediterrània. També vam fer una visita al museu on vam descobrir un munt de coses! La visita al museu ens va permetre escoltar diferents músiques dels països del  Mediterrani, sentir el cant dels ocells que viuen a la Gola del Ter i observar la seva vegetació, aprendre quins són els instruments que formen una cobla… També vam veure els gegants. Va ser molt interessant.

Després vam fer el taller de pizza. Hem après a fer unes pizzes boníssimes!

Malgrat que el temps no ens va acompanyar, ens ho vam passar molt bé!

Publicat dins de CICLE INICIAL | Deixa un comentari

L’HORT de 3r comença a donar fruits

Avui 23 de març ha estat el primer dia que hem pogut recollir algun producte del nostre hort. El Sr. Ponç ha arrencat enciams i escaroles i, mitjançant un sorteig, ho hem repartit. Cada vegada que recollim ens ho emportarem cap a casa. Ens ha fet molta il.lusió!!!

Un cop ho hem repartit tot, i aprofitant que a medi natural estem treballant el tema de l’aigua,  el senyor Ponç ens ha ensenyat com regar tot l’hort d’una manera que nosaltres no sabíem. Fa una rega de cap a cap de l’hort per on passa l’aigua. Llavors a mesura que va regant va posant terra per evitar que l’aigua avanci i dirigir-la cap a la rega que toca.

LAX’N’ROCK a les aules de 5è i 6è

Dijous 23 de març de 2017 els nois i noies de cicle superior vam poder gaudir de l’audició musical LAX’N’ROCK A LES AULES al Mundial de La Bisbal. Dos components del grup Lax’n’busto ens van explicar tot el que suposa ser músic, des de la composició de les cançons fins al concert final, passant per tots els valors de treball, esforç, companyerisme i col·laboració que això suposa. I també vam poder passar-nos-ho d’allò millor amb les seves cançons. Aquí us deixem un petit tastet de l’audició i del concert que ens van regalar.

FEM TALLERS DE LA PREHISTÒRIA a Pontós – 5è

Aquest dimarts 21 de març els alumnes de 5è vam anar a fer uns tallers sobre la Prehistòria a Ca n’Oliver, a Pontós.  Al matí vam treballar la construcció de cabanes, com feien les eines al Paleolític i el descobriment i l’encesa del foc. Després de dinar vam experimentar la composició de les pintures rupestres i ens vam convertir, per una estona, en dones i homes del Paleolític que dibuixaven a la llum d’unes llànties fetes amb grassa animal.

Va ser un dia genial! Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre i aprofundir sobre aquesta època de la nostra història tan fascinant.

Últim dia de SARDANES a 3r

El dimarts 21 de març va ser l’últim dia del curset de sardanes. Durant aquestes sessions els nens i nenes de 3r han après a ballar sardanes, puntejar, instruments de la cobla i a dansar al galop. Ei, estigueu atents perquè a final de curs farem una exhibició davant de tots els alumnes i mestres de l’escola.

Volem donar les gràcies a la senyora Montserrat per les ganes que hi ha posat i, sobretot, per la seva dedicació i paciència.

6è EXPERIMENTEM amb la LLUM

Aprofitant que estem estudiant la refracció i la reflexió de la llum, els nois i noies de 6è hem anat al laboratori. Primer hem observat com puja l’euro sense tocar-lo i després com reacciona la llum amb diferents objectes, miralls i lents. Aquí us deixem el vídeo:

3r posa rètols a L’HORT

Dijous passat 16 de març vam posar rètols a tot el que hem plantat a l’hort. Després ens va tocar plantar mongetes. Posàvem tres llavors juntes, com ens va dir el senyor Ponç. A l’últim forat, però, en vam posar el doble. Així veurem què passarà; serà el nostre experiment.

Un cop registrat tot a la llibreta de l’hort, ja va ser hora de recollir. Quan marxàvem el senyor Ponç va començar a regar.

ESTUDIANTS DEL CGSEI DE L’INSTITUT DE LA BISBAL ENS VISITEN A EI

TRES ESTUDIANTS DEL CICLE DE GRAU SUPERIOR EN EDUCACIÓ INFANTIL HAN VINGUT A LES NOSTRES AULES A ENSENYAR-NOS JOCS DE MOTRICITAT FINA. ENS HAN AGRADAT MOLT.

MOLTES  GRÀCIES!!!!

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

ÚLTIM DIA DE PISCINA pels de 3r

El passat dijous dia 16 de març els nens i nenes de tercer vam acabar el curset de piscina. Durant aquestes vuit sessions els nens que no sabien nedar han après a flotar, anar sota de l’aigua, respirar pel nas i, sobretot,  perdre la por a l’aigua. Els que ja sabien nedar han perfeccionat els diversos estils de natació. A tots i totes els han agradat molt!!!