La recompensa està en l’esforç, no en el resultat. Un ESFORÇ total és una victòria completa.

Mahatma Gandhi (1869-1948)

Publicat dins de General | 1 comentari

VISITEM EL CONVENT – P4

LES  NENES  I  ELS  NENS  DE  P4  HEM ANAT DE VISITA  AL  CONVENT  DELS  FRARES  FRANCISCANS  DE  LA  BISBAL.   LA  LAURA  ENS  HA  EXPLICAT  COSES  DIVERTIDES, HEM SENTIT TOCAR  LES  CAMPANES  DEL  CAMPANAR  I ENS HEM FET  UNA FOTOGRAFIA  IGUAL QUE LA DELS FRARES, DAVANT DEL POU  DEL  CLAUSTRE.

MOLTES  GRÀCIES  A  TOTHOM PER LA BONA REBUDA!!!!

SORTIDA AL CONVENT

3r va a l’HORT i es refresca amb la manguera

El dijous 18 a l’hort vam arrencar les faves i collir les cebes i carxofes. Hi van haver un grup de nens que van plantar fesols després que el senyor Ponç passés el motocultor.

Un cop acabat de plantar i repartir el que hem collit, la senyoreta Sandra ens ha refrescat amb la manguera!!!!

L'hort de 3r a 18/05/2017

L’hort de 3r a 18/05/2017

Publicat dins de CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

Fem ROBÒTICA a cicle superior

Els nois i noies de 5è i 6è han pogut treballar durant algunes sessions amb el material de robòtica de Lego Wedo. Ha estat una activitat molt motivadora i engrescadora!!!

Robòtica a 5è

Robòtica a 6è

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari

ELS OFICIS A P5

Durant aquest segon trimestre hem treballat els oficis hi han vingut a l’escola molts pares a explicar les seves feines.

El pare d’en Miquel va explicar-nos l’ofici de comercial de farmàcia, la mare de la Clàudia de venedora de supermercat, la mare de l’Àfrica de conserge de l’institut, els pares de la Núria, la mare l’ofici de podòleg i el pare de mestre. La mare d’en Martí de farmacèutica. El pare d’en Joan d’arquitecte i els pares de la Laia de professors de química i biologia a l’institut. La mare de l’Ona de peixatera. La mare de l’Aron de carnissera. La mare d’en Nil també ens va proposar una activitat d’escolta d’animals.

Aquí teniu unes fotos de totes les activitats.

Mestres i nens hem après moltes coses!

Moltes gràcies a totes les famílies que heu participat!

OFICIS P5

ANIVERSARIS 2n TRIMESTRE – INFANTIL

ENS AGRADARIA COMPARTIR AMB VOSALTRES LES CELEBRACIONS DELS ALUMNES D’INFANTIL QUE AQUEST SEGON TRIMESTRE HAN FET ANYS!

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!!! QUE GRANS!!!!

4t realitza el 12è SECRETS D’ESCOLA

El divendres 12 de maig de 2017 es va realitzar el DOTZÈ programa radiofònic SECRETS D’ESCOLA del curs, que es va emetre en directe per RÀDIO BISBAL 107.4 FM i que es va poder tornar a escoltar en diferit el diumenge 14 a la mateixa hora (11:30 matí).

A continuació us mostrem les imatges dels locutors i locutores (NAOMI IZAGUIRRE, ACHRAF EL HARRAK, GINA PLAJA i YAHYA DARFOUFI) i us deixem l’enllaç del programa perquè el torneu a escoltar tantes vegades com en tingueu ganes (CLIQUEU EL LOGO PER ESCOLTAR-LO).

logo secrets

Per cert, agraïm a la classe de 1rB la seva col·laboració en aquest DOTZÈ SECRETS D’ESCOLA!!

12è secrets escola 2016/2017

Publicat dins de ACTIVITATS ESCOLA, CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

2n i 4t – HEM ANAT DE COLÒNIES

Els dies 2 i 3 de maig els nens i nenes de segon i quart hem anat de colònies a Torreferrana, a Sobrestany.

Allà hem gaudit de la natura, hem fet tallers, gimcanes, hem descobert  moltes coses sobre els planetes, hem baixat amb tirolina, hem fet tir a l’arc i…també discoteca! Hem rigut i ens ho hem passat molt bé!!

Esperem que gaudiu de les fotos!
Colònies 2n i 4t curs 16/17

Publicat dins de CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

ABRIL A P4

TOT   I  QUE  EL MES D’ABRIL HA SIGUT CURT,  HEM TINGUT TEMPS DE DONAR LA BENVINGUDA A LA PRIMAVERA AMB UN MURAL , TAMBÉ HEM FET UNES FLORS  AMB CRISPETES.  PER SANT JORDI HEM REPRESENTAT LA LLEGENDA I A PLÀSTICA HEM FET FANG.

ARA A ESPERAR EL MAIG AMB LA FESTA DE L’ESCOLA I FINAL DE CURS AMB LA NIT MÀGICA!!!

ABRIL A P4

1 de maig, SECRETS D’ESCOLA especial

El passat 1 de maig, dins de la celebració del 4t aniversari de Ràdio Bisbal, els nens i nenes de 4t van realitzar un especial SECRETS D’ESCOLA en directe des de la plaça Major de la Bisbal.

Voleu escoltar-los? Cliqueu el logotip del programa i podreu gaudir, a partir del minut 05:55 d’aquest especial.

logo secrets

Publicat dins de ACTIVITATS ESCOLA, CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

SANT JORDI 2017… PARAULES

El 21 d’abril a la tarda tota l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi amb un bonic joc cooperatiu de paraules. Aquí en teniu les imatges.

sant jordi 2017

Publicat dins de ACTIVITATS ESCOLA, CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari