21039 (1)210282103721042210242103621028210372104321042

D’això es tracta, de coincidir amb gent que et faci veure coses que tu no veus, que t’ensenyi a mirar amb uns altres ulls.

Mario Benedetti (1920-2009)

Publicat dins de General | 2 comentaris

Experimentació a P4

Groc, vermell, taronja, verd i marró són els colors de la tardor.

Aquest trimestre hem aprofundit en l’estudi de la tardor. Hem conegut molts fruits i els hem provat. Hem observat bolets i hem après moltes coses sobre aquesta acolorida estació. Ha estat molt interessant!

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

4t realitza el 6è SECRETS D’ESCOLA!

Divendres 15 de desembre de 2017 s’ha realitzat el SISÈ programa radiofònic SECRETS D’ESCOLA del curs, que s’ha emès en directe per RÀDIO BISBAL 107.4 FM i que es podrà tornar a escoltar en diferit el diumenge 17 a la mateixa hora (11:30 matí).

A continuació us mostrem les imatges dels locutors i locutores (LAURA OCAÑA, SARAY CARRASQUILLA, NERY PÉREZ i ERALDO FIGUEROA) i us deixem l’enllaç del programa perquè el torneu a escoltar tantes vegades com en tingueu ganes (CLIQUEU EL LOGO PER ESCOLTAR-LO).

logo secrets

Per cert, agraïm a la classe de 1rA la seva col·laboració en aquest SISÈ SECRETS D’ESCOLA!!

6è SECRETS D’ESCOLA – curs 2017/2018

Publicat dins de ACTIVITATS ESCOLA, CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

Els nens i les nenes de P4 juguem a ser grans

Aquest trimestre jugant jugant hem après  a compartir, hem après noves paraules i expressions,  a ordenar, a recollir i endreçar cada cosa al seu lloc (classificar)…mentre ens imaginàvem que érem perruquers,  papes i mames, metges i metgesses,  infermers/res, secretaris, grans cuiners…

TALLERS DE NADAL A EDUCACIÓ INFANTIL

S’acaba el trimestre i com ja és tradició a Infantil ens organitzem  en TALLERS per  realitzar tota la feinada que ens  arriba: la portada de l’àlbum, el detall per a les famílies, la postal…  i, a més a més  la cantada de nadales,  la carta pel patge,  el calendari d’advent, el Tió… bufff!!!

Però que divertit i que bé que ens ho passem!!

TALLERS NADAL

JORNADES ESPORTIVES a 5è i 6è

Com cada curs l’alumnat de cicle superior ha participat a les Jornades Esportives organitzades per l’àrea d’esports de l’Ajuntament de la Bisbal. Aquest primer trimestre, els nois i noies de 5è i 6è han anat fins les instal·lacions del Club de Tennis la Bisbal on els seus monitors els esperaven per a treballar esports de raqueta.

Aquí us deixem el reportatge fotogràfic del dijous 23 de novembre de 2017 on van participar els grups de 5è i el reportatge de foto i vídeo del divendres 24 de novembre de 2017 on van aprendre i gaudir els grups de 6è.

5è a les Jornades Esportives de Tennis – curs 2017/2018

6è a les Jornades Esportives de Tennis – curs 2017/2018

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari

PRIMER TRIMESTRE A P3

ACABEM EL PRIMER TRIMESTRE DE P3 I US VOLEM ENSENYAR UNA MICA TOT EL QUE HEM ESTAT TREBALLANT: EL COLOR VERMELL, ELS COLORS DE LA TARDOR, LLETRES, NÚMEROS, EL SOL I LA LLUNA, LA MAGRANA, PLASTILINA,….. UFFFF!!!!!

MIREU, MIREU!!!!

P3 A

P3 A – 1r Trimestre

P3 B

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | 1 comentari

Els arbres de l’escola -1r

Els nens i nenes de primer hem estudiat els arbres del pati de l’escola. Hem experimentat la textura de les soques, hem estampat fulles, hem vist que hi ha arbres de fulla caduca i de fulla perenne………Hem après moltes coses!

Publicat dins de CICLE INICIAL | Deixa un comentari

FEM UN TRENCADÍS – 1R

A l’hora de medi a primer hem estudiat els edificis dissenyats per l’arquitecte Antoni Gaudí. Ens ha agradat tant que hem experimentat el trencadís a l’hora de plàstica. Hem fet uns dracs ben bonics!!!!!

Publicat dins de ACTIVITATS ESCOLA, CICLE INICIAL, General | Deixa un comentari

PSICOMOTRICITAT L’EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest primer trimestre els nens i nenes d’Educació Infantil a les classes de Psicomotricitat hem fet: estiraments, asanes senzilles de ioga, tombarelles, circuits, equilibris, balls i danses, jocs amb cercles i pilotes, hem jugat amb la cistella de bàsquet i hem fet petites sessions de relaxació…També hem començat a treballar el cos humà per dins i els sentits.

Sortida a Fonteta -1r

El passat divendres 24 de novembre pel matí els nens i nenes de primer vam anar d’excursió a Fonteta per tal de descobrir el paisatge de tardor. Vàrem veure diferents tipus d’arbres i plantes (oliveres, ceps…). També vam observar que hi ha arbres que perden les fulles quan vel el fred (fulla caduca) i arbres que mantenen les fulles tot l’any (fulla perenne).

Vam esmorzar a la plaça de Fonteta i abans de tornar vam jugar una estona al parc. Ens ho vam passar MOLT BÉ!!!!

Publicat dins de CICLE INICIAL | Deixa un comentari