21039 (1)210282103721042210242103621028210372104321042

CONFIAR fa que tot sigui POSSIBLE.

Anònim.

Publicat dins de General | 1 comentari

ADAPTACIÓ P3

BENVINGUTS A L’ESCOLA!!!

AQUEST SETEMBRE HEM COMENÇAT UN NOU CURS I ENS HEM ADAPTAT A LA NOVA ESCOLA, A NOUS AMICS I AMIGUES, A LES NOVES MESTRES… QUE BÉ QUE ENS HO PASSEM!!!

P3A

IF

ADAPTACIÓ P3A

P3B

IF

ADAPTACIÓ P3B

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

4t prepara l’hort per a 3r

Aquest any nosaltres, els nens i nenes de quart, ja no portarem l’hort. Com tots sabeu aquesta feina la fan els alumnes de tercer.

La setmana passada vam deixar-ho tot preparat perquè els de tercer puguin començar a treballar. Amb el senyor Ponç vam treure herbes i vàrem passar el motocultor. Ara ja es pot tornar a començar.

Donem les gràcies al Sr Ponç, per la seva dedicació i per la seva paciència i desitgem als de tercer que s’ho passin tan bé com nosaltres!

Preparant l'hort per a 3r

Preparant l’hort per a 3r

Publicat dins de CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

4t realitza el 1r SECRETS D’ESCOLA del curs 2017/2018

Divendres 6 d’octubre de 2017 s’ha realitzat el PRIMER programa radiofònic SECRETS D’ESCOLA del curs, que s’ha emès en directe per RÀDIO BISBAL 107.4 FM i que es podrà tornar a escoltar en diferit el diumenge 8 a la mateixa hora (11:30 matí).

A continuació us mostrem les imatges dels locutors i locutores (SARA MOLES, NIL FORGA, ALBA MARTÍNEZ i JOEL CORTÉS) i us deixem l’enllaç del programa perquè el torneu a escoltar tantes vegades com en tingueu ganes (CLIQUEU EL LOGO PER ESCOLTAR-LO).

logo secrets

Per cert, agraïm a la classe de 5èA la seva col·laboració en aquest PRIMER SECRETS D’ESCOLA!!

1r SECRETS D'ESCOLA

1r SECRETS D’ESCOLA

Publicat dins de CICLE MITJÀ | Deixa un comentari

HEM ANAT A MERCAT. P5

JA  SORTIM A PASSEJAR!!!

A LA CLASSE ESTEM PARLANT DE LA VEREMA, ELS RAÏMS…  I  HEM ANAT A MERCAT A COMPRAR RAÏMS PER FER MOST. ENS HA SORTIT BONÍSSIM, TAMBÉ HEM FET UNA CREACIÓ ARTÍSTICA AMB LES PELLS DELS RAÏMS.

La verema P5

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | 1 comentari

JA SOM A P5

Que bé, ja tornem a l’escola. Ens hem retrobat després d’un estiu ple d’aventures.  I ara trobarem les sorpresas a ca l’artista, a can Pitàgores, a can per què,….

Uauuu, que divertit!

Ja som a P5

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

ROBÒTICA

Demà divendres 6 d’octubre comencen les classes de robòtica. En aquest primer dia de classe només es farà un grup de 12:30 a 13:30

Moltes gràcies

Publicat dins de AMPA | Deixa un comentari

SETMANA MUSICAL

Aquest curs, l’escola tornem a organitzar una nova Setmana Musical al voltant del 22 de novembre dia de santa Cecília patrona dels músics. Concretament la celebrarem la setmana del 20 al 24 de novembre.

Com cada any també, ens agradaria implicar pares, mares, familiars, amics o veïns perquè ens vinguin a ensenyar cançons, danses tradicionals del nostre o d’altres països, realitzar un petit concert, un taller d’instruments o una sessió per aprendre balls de saló.

Coral, ballet, salsa, funk, òpera, pop, heavy, sardana, country, hip-hop, havanera, rock, flamenc, rumba… tos els gèneres i estils hi són benvinguts.

Us hi esperem!descarga

HEM TANCAT L’ESCOLA

Des de l’escola sempre hem donat el missatge que per resoldre els conflictes s’ha de fer servir la paraula, mai la força física ni la violència.

Malauradament ahir molts vam veure imatges de comportaments ben diferents als que volem ensenyar. La violència mai ha de ser la resposta, la violència mai ha de ser l’argument.

Per això rebutgem tots els actes de violència que es van viure ahir a Catalunya i us comuniquem que demà 3 d’octubre de 2017, l’escola Joan de Margarit s’adhereix a l’aturada general i que, per tant, se suspèn l’activitat escolar.

La Junta de l’AMPA informa que les activitats extraescolars queden suspeses, fins i tot el servei de Bon Dia.

Aturada d'avui

Aturada d’avui

Publicat dins de AMPA, CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL, General | Deixa un comentari

PLANETARI al Mundial

Totes les aules de l’escola Joan de Margarit (excepte P3 que estaven d’adaptació) vam poder gaudir del PLANETARI situat al vestíbul del Mundial. Allí vam poder visualitzar diferents projeccions relacionades amb l’Univers.

Agraïm a l’Ajuntament de la Bisbal la subvenció d’aquesta activitat. Aquí en teniu algunes imatges.

El planetari

Publicat dins de CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

A 5è HEM VOTAT!

Com és tradició cada principi de curs quan es comença cicle superior, aquest divendres 29 de setembre de 2017 els nois i noies de 5è hem votat per tal d’escollir els delegats i delegades que ens representaran a cada aula. Cada classe ha escollit una persona delegada i una subdelegada que seran les que recolliran les nostres propostes al Consell Escolar del centre.

Durant les dues setmanes anteriors, els candidats i candidates han fet la seva campanya amb diverses propostes per tal d’engrescar-nos i perquè els escollíssim. Avui cada un de nosaltres ha dipositat el seu vot a la nostra particular urna. Mireu, mireu…

A 5è hem votat!!

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Deixa un comentari