TORNA LA SETMANA SOBRE RODES!!!

Des de l’àrea d’Educació Física i per vuitè any consecutiu volem treballar les habilitats motrius, l’orientació espacial, l’equilibri i les senyals de trànsit bàsiques amb els nens i nenes mitjançant elements gens freqüents en les nostres sessions a l’escola.
Per aquest motiu la setmana del 9 al 13 de març del 2015, les classes de l’àrea d’Educació Física de Primària les farem utilitzant diferents tipus d’objectes amb rodes: patinets, monopatins, tot tipus de patins…(bicicletes només els alumnes de 4t !!).
A l’hora del pati, seguint una distribució horària, també podran fer servir aquest material.

Els objectes sobre rodes es portaran a l’escola el dilluns 9 i se’ls enduran cap a casa el divendres 13. Tot el material quedarà guardat al gimnàs de l’escola.