Visita dels nens i les nenes de l’Escola Bressol

Avui dilluns els nens i les nenes de P2 de l’Escola Bressol de Caldes d’Estrac han pujat a la nostra escola per assistir a una audició de música. Els nens i les nenes de P5 han ensenyat als més petits com canten i toquen instruments.

Aquesta visita és la primera de moltes que tindran lloc durant el curs, per tal que els nens i les nenes de P2 es vagin familiaritzant amb la seva futura escola. Activitats com la visita a la biblioteca, a la classe de P3, festes, etc.

DSCF3674 DSCF3675

Let’s do English!!

Els nens i les nenes de P4 i P5 han començat a fer Anglès un cop per setmana. A través de cançons, jocs i contes, descobreixen l’anglès d’una forma amena.

Si cliqueu aquí podeu trobar la notícia al bloc d’anglès que us convidem a visitar per conèixer les novetats i també per a que els nens i les nenes la visitin i  aprenguin moltes més coses.

Tal com som! Retrata’t

Ahir dijous els nens i nenes de la classe de 6è van assistir a la Fundació Palau a un taller d’autoretrats amb el fotògraf Carles Roig.

Els autoretrats dels nostres alumnes estaran exposats a la Fundació des d’avui divendres fins diumenge. Us animem a visitar la Fundació.

Fundacio Palau 010

Per més informació podeu visitar el bloc Laboratori d’art de l’escola.

Benvingut curs 2014/15!

Avui 15 de setembre de 2014 hem iniciat un nou curs ple d’il·lusions.

A les nou del matí ens hem reunit a la pista per donar la benvinguda a l’escola i al curs a tots els nens i nenes i familiars.

DSCF5672Regal de setembre (Isabel Barriel)

És regal, és sorpresa.
és la capsa tancada
d’aquest nou curs
que al setembre s’estrena.

Estirem la llaçada,
esquincem el paper,
descobrirem dies màgics
plens de coses per fer.