Visita dels nens i les nenes de l’Escola Bressol

Avui dilluns els nens i les nenes de P2 de l’Escola Bressol de Caldes d’Estrac han pujat a la nostra escola per assistir a una audició de música. Els nens i les nenes de P5 han ensenyat als més petits com canten i toquen instruments.

Aquesta visita és la primera de moltes que tindran lloc durant el curs, per tal que els nens i les nenes de P2 es vagin familiaritzant amb la seva futura escola. Activitats com la visita a la biblioteca, a la classe de P3, festes, etc.

DSCF3674 DSCF3675

Let’s do English!!

Els nens i les nenes de P4 i P5 han començat a fer Anglès un cop per setmana. A través de cançons, jocs i contes, descobreixen l’anglès d’una forma amena.

Si cliqueu aquí podeu trobar la notícia al bloc d’anglès que us convidem a visitar per conèixer les novetats i també per a que els nens i les nenes la visitin i  aprenguin moltes més coses.

Tal com som! Retrata’t

Ahir dijous els nens i nenes de la classe de 6è van assistir a la Fundació Palau a un taller d’autoretrats amb el fotògraf Carles Roig.

Els autoretrats dels nostres alumnes estaran exposats a la Fundació des d’avui divendres fins diumenge. Us animem a visitar la Fundació.

Fundacio Palau 010

Per més informació podeu visitar el bloc Laboratori d’art de l’escola.