Dia de la Pau

Ahir al matí vam estar muntant una obra artística anomenada “Batecs per la Pau”. L’Oriol Miró, pare d’en Gerri de 4t, va fer un taller amb els nens de 6è per a fer les lletres, i la resta de l’escola vam fer un cor per a penjar-lo.

A la tarda vam cantar tots junts l’IMAGINE al pati. Va ser molt emocionant!!

Taller monstruós

Els nens de 4t i 6è van realitzar una activitat “Taller Monstruós”. A continuació trobareu un article de l’Ariadna Artigas i Laia Palacín.

El 15 de desembre els nens i nenes de 6è de l’Escola Sagrada Família vam fer un taller d’escriptura amb l’escriptor Jaume Copons i la seva il·lustradora Liliana Fortuny.

Vam anar a la biblioteca de l’escola i vam iniciar una història fantàstica amb l’ajuda d’en Jaume mentre la Liliana dibuixava el que nosaltres ens anàvem imaginant. També ens va ensenyar com ell iniciava les seves històries i ens va donar indicacions per fer-ho nosaltres.

Vam començar l’activitat imaginant els personatges principals i secundaris. Després vam fer les votacions per escollir els noms dels personatges i finalment vam anar creant el plantejament i nus de la nostra història. El final l’escriurem cadascú de nosaltres quan el conte estigui penjat a la web (www.agusandmonsters.com).

Ens ho vam passar d’allò més bé creant la nostra història i vam aprendre molt.

Ariadna Artigas i Laia Palacín

Últim dia d’escola. Bones festes!

Ja ha arribat el dia. El dia d’acomiadar-nos per a poder celebrar el Nadal en família. Des de l’escola, volem desitjar bones festes i feliç any 2015 a nens, nenes, pares, mares, avis, àvies i la resta de la família.

Ens veurem a la tornada amb energies renovades i noves il·lusions per a l’any nou que comença. BONES FESTES!

FELICITACIÓ NADAL 2015 SF