Taller monstruós

Els nens de 4t i 6è van realitzar una activitat “Taller Monstruós”. A continuació trobareu un article de l’Ariadna Artigas i Laia Palacín.

El 15 de desembre els nens i nenes de 6è de l’Escola Sagrada Família vam fer un taller d’escriptura amb l’escriptor Jaume Copons i la seva il·lustradora Liliana Fortuny.

Vam anar a la biblioteca de l’escola i vam iniciar una història fantàstica amb l’ajuda d’en Jaume mentre la Liliana dibuixava el que nosaltres ens anàvem imaginant. També ens va ensenyar com ell iniciava les seves històries i ens va donar indicacions per fer-ho nosaltres.

Vam començar l’activitat imaginant els personatges principals i secundaris. Després vam fer les votacions per escollir els noms dels personatges i finalment vam anar creant el plantejament i nus de la nostra història. El final l’escriurem cadascú de nosaltres quan el conte estigui penjat a la web (www.agusandmonsters.com).

Ens ho vam passar d’allò més bé creant la nostra història i vam aprendre molt.

Ariadna Artigas i Laia Palacín

Últim dia d’escola. Bones festes!

Ja ha arribat el dia. El dia d’acomiadar-nos per a poder celebrar el Nadal en família. Des de l’escola, volem desitjar bones festes i feliç any 2015 a nens, nenes, pares, mares, avis, àvies i la resta de la família.

Ens veurem a la tornada amb energies renovades i noves il·lusions per a l’any nou que comença. BONES FESTES!

FELICITACIÓ NADAL 2015 SF