Pluja de sons

El proper dia 10 de juny els nens i nenes de l’escola tornarem a sortir al carrer per a explicar novament al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

Si els pares i mares us animeu a venir i cantar amb nosaltres, al link que us heu penjat més amunt trobareu el vídeo de la cançó per a que us l’apreneu.

L’Escola mou Caldes

Ahir a la tarda vam fer el tancament de l’activitat organitzada per l’AMPA i amb col·laboració de l’escola: “L’Escola Mou Caldes”. Van venir l’Alex Espinosa i en Prakash Chukka, director i president d’Haribala, i se’ls va fer entrega dels diners que es van recollir en l’iniciativa.
Moltes gràcies a tots i totes els que vau participar!

2n i 3r dia de colònies

El segon i tercer dia de colònies va estar ple d’activitats: excursió al Castell de Montclús, cavalls, passeig en bicicleta, tirolines, rocòdrom… i la disco!

Tot una aventura.

1r dia de colònies

A l’arribar, els nens i les nenes van estar jugant una estona i a continuació van instal·lar-se a les seves habitacions.

Cada dia dinen a les 13.00h, hi ha encarregats de taula i s’entenen molt bé.

A les dues del migdia, els monitors agafen els nens i les nenes i se’ls emporten per a començar les activitats. Els de tercer i quart treballen la granja i els de cinquè esports de natura. S’ho van passar molt bé.