Film final

Ja podeu veure el nostre film a l’apartat “Films finals” del nostre bloc.

Guió del nostre film

Com tots els films tenim tres protagonistes. Hem rodat tres seqüències: al funicular, a la ludoteca de l’escola (per que va ploure i no vam poder filmar a l’exterior) i al parc Joan Brossa.

Avui per fi hem acabat el rodatge, el temps ens ha fet retardar una mica.Ha estat molt divertit. Les protagonistes han hagut de repetir algunes preses i han treballat molt dur.  Ja hem muntat la primera seqüència i la meitat de la segona , anem molt justos de temps però ho acabarem!!

Tenim ganes de que arribi el dia 27 de Maig per veure’ns tots i també veure els vostres curts.  Fins llavors!!

Eric i Cristina de Tres Pins

Pràctica central: la presentació de la Marina

Ja podeu veure les nostres dues presentacions de personatge!

Rodatge del Minut Lumière de l’Eric (dilluns 3 de març a les 15h)

Barcelona des del telefèric de Montjuïc

Minut EricMinut Eric 2Minut eric 3

Alfabet dactilològic

Alfabet dactilologic

Després de la trobada del passat dia 12 de Febrer us enviem aquest alfabet dactilològic perquè podeu practicar el vostre nom i si voleu també podeu inventar el vostre signe. Esperem que la propera trobada podeu ensenyar-nos-ho.

Ja podeu veure tots els Minuts al bloc!

A la pàgina “Minuts Lumière” podeu veure els vuit Minuts filmats el 21 i 28 de gener, l’1 de febrer i el 3 de març!

Minut JúliaMinut VanessaMinut CristinaMinut XaviMinut PaulaMinut MabelMinut NouhailaMinut Gabriela

Rodatge del Minut Lumière de la Gabriela (divendres 1 de febrer)

El carrer de pujada a l’escola… el dia de Carnestoltes (a les 8:50)

Minut Lumière Gabriela 0Minut Lumière Gabriela 1Minut Lumière Gabriela 2

Rodatge del Minut Lumière de la Nouhaila (dilluns 28 de gener)

Cinema en curs Minut Lumière Nouhaila 2Cinema en curs Minut Lumière Nouhaila 2Cinema en curs Minut Lumière Nouhaila 3

La sortida del funicular (a les 17:10)

Rodatge del Minut Lumière de la Mabel (dilluns 28 de gener)

Minut Lumière Mabel 1Minut Lumière Mabel 2Cinema en curs Minut Lumière Mabel 3

El funicular se’n va de l’estació

Rodatge del Minut Lumière de la Paula (dilluns 28 de gener)

Minut Lumière Paula 3Minut LUmière Paula 1Minut Lumière Paula 2

L’entrada al menjador

Rodatge del Minut Lumière del Xavi (dilluns 28 de gener)

A les 11:30, quan els nens entren a classe…

Cinema en curs Xavi 1Cinema en curs Xavi 2Cinema en curs Xavi 3

Rodatge del Minut Lumière de la Cristina (dilluns 28 de gener)

Cinema en curs Cristina 1Cinema en curs Cristina 2Cinema en curs Cristina 3

La sortida dels nens al patí a les 11

Rodatge del Minut Lumière de la Vanessa (dilluns 28 de gener)

cinema en curs vanessa 1cinema en curs vanessa 2Cinema en curs Vanessa 3

La Vannesa ha gravat el seu Minut Lumière de l’arribada del funicular, a les 8:45. El títol provisional és “L’arribada del cuc gran”.

Rodatge del Minut Lumière de la Júlia (dilluns 21 de gener)

El Minut de la Júlia

El Minut de la Júlia 2Desmuntant el tr?pode

El dilluns la Júlia juntament amb el seu equip format per la Mabel i la Paula, van anar a filmar el seu primer Minut.

Es van col.locar a la cruïlla C/ del Vivers i Avgda. de l’Estadi per poder filmar quan els cotxes es posen en marxa al semàfor de la Avgda. de Sta. Madrona, al costat de l’escola. La Júlia era la directora i la Mabel i la Paula, les seves ajudants.

La Júlia estava molt nerviosa, perquè per ella el Minut era molt important. Filmant es van adonar de la importància de l’espera i de calcular bé el temps. Va anar molt bé!!!

Fent l’enquadrament de la Gabriela

L'enquadrament de la GabrielaEl dilluns, la Gabriela i la seva ajudant, la Nouhaila, van anar a preparar el Minut de la Gabriela abans del dia del rodatge del Carnaval. Volen filmar quan els alumnes pugen a l’escola disfressats. Ella i la seva ajudant van estar buscant el millor enquadrament. Així el dia 1 de Febrer ho tindran tot a punt!! Esperem que surti bé!

Preparant els Minuts Lumière

Som nou alumnes de l’escola Tres Pins de Montjuïc (Barcelona). Cada dilluns a la tarda des del mes d’Octubre participem en un taller de cinema. La nostra intervenant es diu Núria Aidelman.

Cadascú de nosaltres hem triat el nostre Minut Lumière, hem triat el lloc que volíem filmar, hem estat preparant els equips, hem triat els enquadraments i, fins i tot, entre tots  hem pensat alguns títols. Per cert, una de nosaltres ja ha rodat el seu Minut Lumière!

La Vanessa ha pensat en “L’arribada del cuc gran”. Vam decidir posar-li aquest títol a l’arribada del funicular.

La Gabriela en “La pujada al Carnaval”. Vol filmar l’arribada dels alumnes disfressats el dia del Carnaval.

L’Eric va triar “Des de la caixa volant”. Vam triar aquest títol per al telefèric.

La Júlia ja ha filmat el seu minut però encara no hem pensat el títol. Properament us informarem de la resta dels minuts.

A veure si surten bé!!!

Estrenem el bloc

Per fi podrem estrenar el bloc! Anteriorment no ho vam poder fer per dos motius:

1er. perquè no teniem temps i,

2on. perquè no ens en sortíem i vam demanar ajuda.

I…. va venir la Meritxell. Teníem moltes ganes d’explicar la nostra experiència amb cinema en curs. Aquí la teniu. Esperem que poguem seguir sols durant tot el curs…..