Preparant els Minuts Lumière

Som nou alumnes de l’escola Tres Pins de Montjuïc (Barcelona). Cada dilluns a la tarda des del mes d’Octubre participem en un taller de cinema. La nostra intervenant es diu Núria Aidelman.

Cadascú de nosaltres hem triat el nostre Minut Lumière, hem triat el lloc que volíem filmar, hem estat preparant els equips, hem triat els enquadraments i, fins i tot, entre tots  hem pensat alguns títols. Per cert, una de nosaltres ja ha rodat el seu Minut Lumière!

La Vanessa ha pensat en “L’arribada del cuc gran”. Vam decidir posar-li aquest títol a l’arribada del funicular.

La Gabriela en “La pujada al Carnaval”. Vol filmar l’arribada dels alumnes disfressats el dia del Carnaval.

L’Eric va triar “Des de la caixa volant”. Vam triar aquest títol per al telefèric.

La Júlia ja ha filmat el seu minut però encara no hem pensat el títol. Properament us informarem de la resta dels minuts.

A veure si surten bé!!!

Deixa una resposta