La coral canta per tots els alumnes de l’escola

Ja s’acaba el curs i la coral de l’escola ens ha ofert un petit tastet de les seves cançons. Fins i tot han cantat en anglès!
Canten com els àngels i han fet que tots plegats els escoltéssim i quedéssim bocabadats.
Felicitats coral del Sant Pau, sou els millors. Endavant!! Fins la propera.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Campanya de recollida de roba usada

Aquest mes d’abril a l’Escola s’ha treballat en una campanya de recollida de roba usada, calçat, mantes i productes tèxtils a favor de l’organització “Global Humanitaria” . El resultat ha estat tot un èxit. Volem agrair a totes les famílies que han participat  la seva donació, i també a les que sense fer entrega aquí a l’escola donen la roba feta servir i que està en bon estat a familiars,amics, veïns,  organitzacions o campanyes com la nostra.

L’equip de mestres.

Campanya demanda d’aliments

L’escola Sant Pau es solidaritza amb la campanya de recollida d’aliments.

Castanyada 2013

Tallem castanyes.

El dimarts 29, per la tarda, un grup de pares i avis voluntaris van venir a fer el tall a les castanyes. En total es van tallar 80 kg. Tot i així l’endemà en vam tallar 10 kg més.

ESTRENEM UN NOU CURS: 2013-2014

Benvolgudes famílies.

Un any més, iniciem el nou curs escolar. Retrobem els companys, en farem de nous i tindrem temps de viure noves experiències.

Com cada any, us convidem a que ens seguiu visitant en el bloc de la nostra escola on hi trobareu diferents activitats que es portaran a terme durant el curs.

Com a novetat, aquest curs, hi trobareu les fotografies de les sortides escolars.

Les fotografies de les festes que fem a l’escola, les podeu visualitzar al lloc web de l’escola, on també hi podreu consultar diferents informacions del centre.

Esperem que el curs que tenim per endavant, ens ajudi a tots a seguir creixent, educant i compartint.

Bon curs a tothom !

Publicat dins de General | 1 comentari

Danses Festa de la Primavera

Flashmob

Publicat dins de General | Envia un comentari

El Sant Pau és positiu!!!!

Si mirem el món on vivim, ens adonem que no és el millor dels possibles i que cal la nostra presència activa per fer-lo més just, més humà i més habitable. Sempre van apareixent noves dificultats però, per sort, tenim immenses possibilitats per tirar endavant, donant el millor de nosaltres.
Com deia el poeta, Miquel Martí i Pol, “Més enllà de temors i recances, s’obren sempre blaus horitzons”.

Amb aquest vídeo (projectat durant l’acte de celebració del 80è aniversari) amb imatges d’alumnes i mestres de l’escola, volem donar un missatge de positivisme i esperança. Per això, hem de ser optimistes i pensar que “el sol surt per tothom!!!”

LIPDUB de l’Escola Sant Pau

Aquest mes d’abril vam gravar el LIPDUB de l’escola. Envoltats d’un ambient festiu i d’alegria, tota la comunitat educativa vam omplir els passadissos i espais del centre amb elements de diferents disciplines artístiques (pintura, escultura, escriptura, cinema, música i dansa, i algunes especialitats de circ).
Ens ho vam passar genial!!!! Aquí en teniu el resultat final…

Publicat dins de General | 2s comentaris

Celebrem el 80è aniversari

El passat divendres 26 d’abril, vam fer l’acte de celebració del 80è aniversari de l’escola al Teatre Jardí, amb la presència de la Consellera d’Ensenyament, Irene Rigau i de l’Alcaldessa de Figueres, Marta Felip, entre d’altres autoritats.
Parlaments i actuacions d’exalumnes que s’han dedicat al món de les arts i la cultura, l’actuació de la Coral, imatges i vivències dels protagonistes del Projecte Intergeneracional “Avi / Àvia, aporta’ns el teu saber a l’escola”, o l’obra teatral musicada sota el títol “Per molts anys Sant Pau”, són algunes de les actuacions que van poder veure les gairebé mil persones que van assistir a l’acte. Finalment, es va presentar el Lipdub de l’Escola i, per acabar l’acte, mestres i alumnes van donar un missatge de positivisme i esperança tot cantant la cançó “Positiu, positiva”.

Publicat dins de General | 1 comentari