MAQUETA DE LA CIUTAT

A medi hem fet una maqueta de la ciutat de Figueres.

ARXIU COMARCAL

Aquesta setmana hem visitat l’ Arxiu Comarcal.

HORT

Aquest dimarts, els alumnes de 3r, hem començat a treballar l’hort.
Aneu mirant les fotografies i a veure si esbrineu què hem plantat!!!

MAQUETA DE CIRC

MAQUETA CIRC

El dimecres 25 de febrer hem anat a veure l’exposició d’una maqueta d’un circ, el Gleich, que va existir el segle XX.
L’exposició ocupa uns 50 m2 i s’hi poden trobar diferents elements que formaven part del circ.
Ens ha agradat moltíssim!!!

SORTIDA VILAFANT CM

SORTIDA CM A VILAFANT

Els alumnes de 3r i 4t vam anar a fer una caminada el dilluns 23 de febrer. L’objectiu era seguir una part del curs del riu Manol quan passa per Vilafant.
A dos quarts de nou vam sortir de l’escola i no vam parar de caminar fins arribar a la plaça Major del poble. Aquí vam esmorzar i vam fer un dibuix del plataner que es troba al mig de la plaça.
Després vam seguir la ruta vorejant el Manol i el vam poder creuar, un cop, gràcies a un pas fet de pedres.
A l’hora de dinar ens vam aturar al costat de la piscina de Vilafant on, després de l’àpat, vam jugar una bona estona.
Tot i estar ben cansats ens ho vam passar d’allò més bé.

PISCINA 3r

PISCINA

Aquest any ens ha tocat anar a la piscina el mes d’octubre. Ens ha agradat molt perquè, uns hem perfeccionat el nostre estil i, d’altres ens hem familiaritzat amb l’entorn aquàtic.

Aquest trimestre hem anat d’excursió a Banyoles.
L’autocar ens va deixar a Porqueres. I al matí vam anar vorejant l’estany tot observant la fauna i flora del seu voltant. Al migdia vam anar a un mirador i vam aprofitar per fer el dibuix de l’entorn. Després de dinar al Parc de la Draga i jugar una estona vam tornar a Figueres.
Ens ho vam passar molt i molt bé!!!

VISITEM ELS GEGANTS I CAPGROSSOS DE FIGUERES

Els alumnes de tercer vam anar a veure els gegants i capgrossos de Figueres, ens va permetre aprofundir una mica més sobre els costums, tradicions de la nostra ciutat.

Publicat dins de General, Tercer | Deixa un comentari

TALLERS CM

Els alumnes de 3r i 4t hem començat a fer els tallers artístics. Cada dimecres a la tarda ens barregem entre el alumnes del cicle i fem un taller. Aquest consta de 6 sessions.
Al llarg del curs farem els següents: experimentació, plàstica, pintura, dramatització, informàtica i anglès.

Ens ho estem passant d’allò més bé!!!

Festa fi de curs

Els alumnes de CM i CS van celebrar l’acabament del curs. Van fer diferents jocs al pati i s’ho van passar molt bé!.

Publicat dins de Quart, Tercer | Deixa un comentari