Rodajoc Figueres 2015

El passat dimecres 18 de març, es va celebrar la 13a Trobada del Rodajoc a Figueres. Els alumnes de 4t de totes les escoles de Figueres es van reunir a la Plaça Catalunya i a la Plaça Josep Pla per gaudir d’una matinal de jocs d’arreu del món. En aquesta, els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé jugant, aprenent i, a la vegada, fent nous amics i amigues.
Aquí en teniu un recull fotogràfic:

NOTÍCIES DEL RODAJOC 2015:

El Sant Pau amb el Circ

Aquest divendres 27 de febrer els alumnes del Cicle Superior i de l’escola en general, vam viure una diada totalment festiva i relacionada amb el circ. Al matí, vam anar a veure una edició reduïda de l’espectacle vermell del 4t Festival Internacional del Circ Ciutat de Figueres. A la tarda, els alumnes de 6è van fer gaudir als seus companys de l’escola amb una exhibició de malabars i van demostrar tot allò que havien après durant aquest trimestre. Grans i petits ens ho vam passar genial!!

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, General | Deixa un comentari

15a Trobada Esportiva “Coneguem-nos jugant”

El dia 10 de juny de 2014, els alumnes de 6è van poder gaudir de la tradicional Trobada Esportiva “Coneguem-nos jugant”. Enguany arribava a la seva 15a. edició i els nens i nenes de les escoles de Figueres van practicar esports com el futbol, bàsquet, natació, atletisme, funky, Btt, … entre molts altres.
En aquest vídeo hi podreu veure un recull d’imatges de la jornada.

PROJECTE SOCIOESPORTIU INTERESCOLAR DE FIGUERES

Aquest Projecte neix amb la finalitat de recuperar l’essència de l’esport escolar a la ciutat de Figueres, mitjançant l’àrea d’Educació Física a nivell de 5è de primària. A grans trets, consisteix en fer petites competicions de diferents esports, entre les diverses escoles participants. Aquest curs, es realitzen dues proves pilot per introduir aquest projecte a les escoles.

Un grup de la nostra escola, es va desplaçar el passat 15 de maig a l’Escola Josep Pous i Pagès, mentre que l’altre grup rebrà la visita de l’Escola Montessori el proper 29 de maig. Aquí en teniu un recull d’imatges.

UD Jocs tradicionals Cicle Inicial

Els alumnes de cicle inicial, a l’àrea d’educació física, estem treballant la unitat didàctica dels jocs tradicionals.
Cada alumne havia de preguntar a casa a quins jocs jugaven els seus pares, avis, tiets… quan eren petits i escollir un. Omplir una fitxa amb el funcionament del joc i exposar-ho a classe per anar treballant tots els jocs proposats.

ENS HO HEM PASSAT MOLT I MOLT BÉ JUGANT!!! HA ESTAT DIVERTIDÍSSIM!!!

Publicat dins de CICLE INICIAL, General | Deixa un comentari

12è Rodajoc

El passat dimecres 19 de març els alumnes de 4t de primària van assistir a la Trobada anual que es fa amb les altres escoles de Figueres. Tots s’ho van passar genial i van gaudir d’un bon dia, tot jugant i coneixent nens i nenes d’altres escoles.

Publicat dins de CICLE MITJÀ, General | Deixa un comentari

Al Sant Pau també fem circ !!!!

Amb motiu de la celebració del 3r Festival Internacional del Circ Ciutat de Figueres, i com a cloenda de la unitat didàctica de malabars, els més grans de l’escola van demostrar les seves habilitats a la resta de nens i nenes. Al matí, el Cicle Superior va poder assistir a l’espectacle vermell i, a la tarda, els de 6è van fer una passada pel pati de l’escola.

)

TITANIC – 4t

Aquest segon trimestre, els alumnes de 4t han fet una representació teatral musicada, tot emulant els passatgers i treballadors del Titanic.

)

Circuit “projecte mercat” 2n

Els alumnes de segon han fet un circuit sobre el projecte “el mercat” a l’àrea d’educació física.

Publicat dins de CICLE INICIAL | Deixa un comentari

Experimentem amb jocs sensorials

Els alumnes de tercer de primària van experimentar fent jocs sensorials. En aquest cas, com es pot veure al vídeo, els nens s’ho van passar pipa jugant al joc dels animals de la granja. En aquest joc els nens i nenes s’havien d’agrupar només reproduint el so de l’animal que el mestre deia a cau d’orella, i s’havien d’ajudar del tacte per reconéixer el company.