LA FUGA DELS PERSONATGES ANIMATS

EL PASSAT DIMECRES 14 DE JUNY ELS EMPASSA FOCS VAM ANAR A LES PISTES POLIESPORTIVES DE L’ESCOLA PALLARESA PER PARTICIPAR EN UNES JORNADES JUNTAMENT AMB TRES ESCOLES MÉS DE SANTA COLOMA. TOTS I TOTES TENÍEM UNA MISSIÓ ESPECIAL: ALGUNS PERSONATGES FANTÀSTICS HAVIEN DESAPAREGUT I NOSALTRES ELS HAVÍEM D’AJUDAR SUPERANT TOTA UNA SÈRIE DE PROVES. AQUESTES PROVES ES BASAVEN EN EL JOC COL.LECTIU FENT ÚS I PRÀCTICA DE LES SEVES HABILITATS MOTRIUS I SABEU QUÈ? HO VAM ACONSEGUIR!!! ENS HO VAM PASSAR GENIAL!!!

Sortida del projecte de Gaudí

Divendres 26 de maig vam anar de sortida els nenes i les nenes de cicle inicial.

Vam anar a Barcelona i vam visitar el recinte modernista de l’ hospital de Sant Pau, la Sagrada Família i el Parc Güell.

Aquesta visita formava part del projecte de plàstica que hem treballat al llarg de tot el curs.

Els nenes i nenes van gaudir molt quan van veure les obres treballades a la realitat. Va ser una experiència molt gratificant.

Educació Física amb el Josep Sol

Les classes de 5è durant tot el curs hem compartit algunes de les sessions d’Educació Física amb els alumnes del Josep Sol. Ens hem fet molt amics, hem jugat, ens hem divertit, ens hem conegut i hem après moltíssimes coses. L’últim dia ens van convidar a la seva escola i ens van preparar una sorpresa d’allò més divertida. Ens ho vam passar genial!!!