LA FUGA DELS PERSONATGES ANIMATS

EL PASSAT DIMECRES 14 DE JUNY ELS EMPASSA FOCS VAM ANAR A LES PISTES POLIESPORTIVES DE L’ESCOLA PALLARESA PER PARTICIPAR EN UNES JORNADES JUNTAMENT AMB TRES ESCOLES MÉS DE SANTA COLOMA. TOTS I TOTES TENÍEM UNA MISSIÓ ESPECIAL: ALGUNS PERSONATGES FANTÀSTICS HAVIEN DESAPAREGUT I NOSALTRES ELS HAVÍEM D’AJUDAR SUPERANT TOTA UNA SÈRIE DE PROVES. AQUESTES PROVES ES BASAVEN EN EL JOC COL.LECTIU FENT ÚS I PRÀCTICA DE LES SEVES HABILITATS MOTRIUS I SABEU QUÈ? HO VAM ACONSEGUIR!!! ENS HO VAM PASSAR GENIAL!!!

Sortida del projecte de Gaudí

Divendres 26 de maig vam anar de sortida els nenes i les nenes de cicle inicial.

Vam anar a Barcelona i vam visitar el recinte modernista de l’ hospital de Sant Pau, la Sagrada Família i el Parc Güell.

Aquesta visita formava part del projecte de plàstica que hem treballat al llarg de tot el curs.

Els nenes i nenes van gaudir molt quan van veure les obres treballades a la realitat. Va ser una experiència molt gratificant.

Educació Física amb el Josep Sol

Les classes de 5è durant tot el curs hem compartit algunes de les sessions d’Educació Física amb els alumnes del Josep Sol. Ens hem fet molt amics, hem jugat, ens hem divertit, ens hem conegut i hem après moltíssimes coses. L’últim dia ens van convidar a la seva escola i ens van preparar una sorpresa d’allò més divertida. Ens ho vam passar genial!!!

FEM LA FESTA DE LA FARINA!!!

El passat divendres dia 9 vam celebrar la festa de la farina. Malgrat el dia va despertar amb pluges, en arribar a l’escola el sol ja s’havia fet un forat per escalfar-nos una mica i la
Silvia i l’Àlex van canviar d’ubicació i la vam fer al porxo del pati.
Vam gaudir molt. Ens vam arrebossar com croquetes, vam fer-nos massatges i vam dibuixar al terra. Quina experiència tan estupenda!!!
Mireu aquestes fotos que més val una imatge…

DIADA DEL MEDI AMBIENT 2017

El passat 6 de juny vam celebrar tot el matí la diada del MEDI AMBIENT. Aquesta celebració s’emmarca dintre de la setmana de la natura i perquè el dia 5 de juny és el dia mundial del medi ambient.En aquest vídeo veureu diferents activitats que vam fer : Els més petits van fer jocs amb material reutilitzat i la plantació d’un enciam. Els de 1r van fer un experiment per sensibilitzar-nos de la importància de no malgastar l’aigua. Els de 2n van construir un molinet de vent per resaltar que cal aconseguir l’electricitat fent ús d’energies renovables. Els de 3r i 4rt van treballar les 3R, uns van construir jocs amb material reciclat i altres van descobrir els diferents contenidors.Els de cicle superior van estar reflexionant sobre el per què del canvi climàtic i possibles accions per millorar tot plegat. Us animem a que veieu aquest video !!!

ENS VISITEN LA NÚRIA I LA ROSA

Dijous dia 1 de juny vam tenir una visita molt especial!!! La Núria, mare de l’Àngel i l’Andrea de 4t, i la Rosa, mare de l’Héctor de 4tA, van venir a classe a fer-nos una xerrada molt interessant sobre els diferents aparells del nostre cos i la sang.

Ens van preparar uns power points molt interessants i vam poder observar a través del microscopi les cèl.lules de la nostra sang.

Moltíssimes gràcies mares va ser una tarda molt divertida!!

Ara us deixem un petit recull de fotos.