Comiat de 6è 2018

El dia 22 de juny vam acomiadar tota l’escola als alumnes de 6è. Els seus fillols de lectura de 1r,els van donar un detall. Tot i que no els veureu les cares ,ja podreu veure quines emocions es desprenen de les abraçades que es feien. També podreu veure com els alumnes de 6è van donar la benvinguda als de P5 que passaran a 1r. Vaja, tot un dia ple de somriures,plors,…

PONÈNCIES DELS NOSTRES ALUMNES DE 5è AL V CONGRÉS DE CIÈNCIES

Els nostres alumnes de 5è van donar les seves ponències al V Congrés de Ciència de Santa Coloma de Gramenet sobre els temes que han estat investigant durant mesos.

5è A ens va explicar la seva pregunta d’investigació: Com es forma un tornado?

5è B va parlar-nos sobre les fases de la Lluna.

En aquest enllaç podreu trobar els vídeos de totes les ponències de totes les escoles que van participar: https://sites.google.com/a/xtec.cat/congres-de-ciencia-santa-coloma-gramenet/ponencies-2018-1

En el següent enllaç, podeu descarregar en línia la revista del V Congrés: https://drive.google.com/file/d/0B7J2wtKTJ0CvZ3F0ZFRQd19BWEtzOExWU1JFYXZManZHQW9v/view

Cantània

Els alumnes de 5è vam participar a la Cantània. És una activitat que s’emmarca a l’àrea de música i es posa en escena a l’Auditori de Barcelona. Moltes escoles de tota Catalunya respresenten l’obra acompanyades d’una orquestra professional. Aquí us deixem algunes fotos del dia de l’estrena.

Diada del medi ambient

La setmana passada vam celebrar la diada del medi ambient. Amb inflables sobre el reciclatge, tallers i activitats a l’aula vam intentar conscienciar als nostres alumnes sobre la necessitat de fer el nostre estil de vida més sostenible. Era el primer cop que organitzàvem tot aquest muntatge i l’experiència ha estat molt positiva. Moltíssimes gràcies a totes les famílies que vau venir a ajudar-nos. Aquí teniu algunes fotos.

Lliga d’handbol

Els alumnes de 5è han participat a la lliga escolar d’handbol. Aquest esport, no tan conegut com el futbol o el bàsquet és molt ric a nivell motriu. Cada any participem més escoles i el nivell és més alt. Aquí us deixem algunes imatges de les trobades. Com podreu comprovar, predomina l’esportivitat.

EDUCACIÓ FÍSICA AMB L’ESCOLA JOSEP SOL

Els alumnes de 5è durant tot el curs hem compartit sessions d’educació física amb els alumnes del Josep Sol. Hem fet bàsquet, handbol, hoquei, futbol i molts altres jocs. Al llarg de tots aquests mesos hem après molt més que educació física. A l’última sessió ens van convidar a la seva escola. Va ser molt emotiu. Les dues escoles ens vam intercanviar agraïments i regals. Us esperem el curs vinent amics del Jose Sol!!