Espectacle Musical de 6è: El Llibre de la Selva (1ra part)

Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de General | Deixa un comentari

Espectacle Musical de 6è: El Llibre de la Selva (2na part)

Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de General | Deixa un comentari

Carnaval!! El Pregó de Sa Majestat Carnestoltes

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Carnaval!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’escola Europa us desitja bon Nadal!

postal-nadal-europa-2016_opt

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CASTANYADA 2016

Publicat dins de General | Deixa un comentari

INFORMACIONS CURS 2016-17

Benvolgudes famílies,

Rebeu una cordial salutació de benvinguda, totes les famílies que ja hi éreu el curs passat i a totes les famílies que entreu per primera vegada a formar part de la nostra escola.
Us presentem un dossier informatiu molt útil, perquè hi trobareu tota la informació bàsica i pràctica sobre el funcionament del nostre centre. Us recomanem llegir-lo amb atenció, doncs serà important per tal de conèixer en línies generals l’escola on els vostres fills passaran moments inoblidables i importats per la seva educació i el seu futur.

A més a més de la informació, hi trobareu les normes generals de l’escola: assistència, mesures de convivència, recomanacions de salut, etc., que esperem que es puguin complir amb la vostra ajuda i col•laboració, tant a l’escola com a casa, per tal de donar unes referències clares als vostres fills i filles.

L’AMPA continua oferint activitats extraescolars i reunions per tal d’afavorir la comunicació i la participació de tots els pares i mares. Sentir-se part d’una comunitat tan ampla com una escola, ajuda els nens i les nenes a adquirir seguretat i a construir la seva identitat.

Si us plau, llegiu amb atenció aquesta primera comunicació i les que us aniran arribant al llarg del curs. Totes serviran per tenir-vos informats. És la manera de poder escoltar els nostres missatges.

Desitgem un bon curs per tots.
Estem a la vostra disposició i agraïm la vostra col•laboració.

El Claustre de Professors

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES (A. M. P. A.)

L’A.M.P.A. té com a objectiu fonamental ser un instrument de participació i de col•laboració dels pares i mares en la vida escolar
dels seus fills.
La Junta Directiva amb l’ajuda dels de les famílies realitza diverses activitats: gestió del menjador, col•laboració en les festes, organització de les activitats extraescolars, venda de llibres, bates i xandalls, festa de fi de curs…
Si voleu posar-vos-hi en contacte per qualsevol consulta o per aportar iniciatives ho podeu fer a l’oficina que tenen oberta a la primera planta del centre o per mitjà de la bústia col•locada a l’entrada principal.

Horari oficina AMPA:
– dilluns i dimecres de 15 a 17 h
– dimarts i dijous de 9 a 11 h
Telèfon: 977 38 36 42
e-mail: salouampaeuropa@gmail.com

L’actual Junta de l’AMPA està formada per:

PRESIDENTA Neus Poveda
SECRETARIA Montse Sarramona
TRESORERA Sílvia Carrión
RESPONSABLE C. ESCOLAR Conxi Caballero
VOCALS Gema Clàger
Glòria Martín
Lilia Cobileanchi
Tatiana Romanova
Petra Medina

L’AMPA a través d’aquest dossier informatiu us vol adreçar unes paraules:

Benvolgudes famílies,

La junta de l’AMPA us vol donar la benvinguda al nou curs escolar, en especial als pares i mares que us heu incorporat aquest curs.
Aprofitem l’ocasió per recordar-vos que tots els pares i mares que formeu part de l’AMPA podeu participar i col•laborar en totes les activitats que realitzem i que, ben segur, la vostra aportació serà profitosa per tots.

També animar a les famílies que no sou membres de l’AMPA a formar part d’aquesta associació que vetlla pels interessos de tota la comunitat educativa. I a tots, agrair-vos que estigueu atents a les circulars que enviem des de l’AMPA i que respecteu els terminis de presentació de la informació que us demanem.

La junta de l’AMPA

CONSELL ESCOLAR DE CENTRE

El Consell Escolar (C.E.) és l’òrgan de màxima decisió i està format per representants de tots els sectors de la comunitat educativa. Es reuneix preceptivament un cop al trimestre.
Dins del C.E. hi ha diverses Comissions que faciliten el seu funcionament en els diferents camps: la Permanent, l’Econòmica, la de Convivència, etc.
Aquesta última es preocupa de fer el seguiment de la vida dins de l’escola procurant que es compleixin les normes establertes en el nostre Projecte de Convivència, prenent decisions quan es produeixen incidents al respecte.

L’actual C.E. està format per:

PRESIDENT Josep M. Alfonso
CAP D’ESTUDIS Sílvia Gracia
SECRETÀRIA Sílvia Margalef

REPRESENTANTS MESTRES M. Rosa Mayordomo
Joana Pérez
Olga Contreras
Jose M. Bravo

REPRESENTANTS PARES/MARES vacant
Natàlia Escobar
Neus Poveda
Montse Sarramona

REPRESENTANT AMPA Conchi Caballero
REPRESENTANT AJUNTAMENT Germán Rueda
REPRESENTANT PAS M. Teresa Pons

A qualsevol d’ells us podeu dirigir per aportar les vostres opinions o demandes, resoldre els vostres dubtes o aportar la vostra col•laboració.

Aquest curs hi haurà renovació de càrrecs. Animveu-vos a presentar-vos-hi!

CLAUSTRE DE PROFESSORS

Us adrecem el nom dels professors tutors dels vostres fills i dels professors especialistes de les diferents àrees així com el nom i el càrrec o lloc de treball d’un seguit de persones que d’una manera o altra estan en contacte amb els vostres fills i que també us poden informar o assessorar en aspectes relacionats amb el funcionament del centre.

TUTORIES

E.INF. P3 A ENRIQUETA SUÑÉ
E.INF. P3 B MARIA CIURANA
E.INF. P4 A PUR IMORALES
E.INF. P4 B ÀNGELS GALERA
E.INF. P5 A OLGA CONTRERAS
E.INF. P5 B M. ROSA MAYORDOMO
C. I. 1r A JOSUAH DÍAZ/ROSA TEN
C. I. 1r B MERI XIFRÉ
C. I. 2n A PILAR FERRÉ
C. I. 2n B ANA LÓPEZ/ANNA ALCOLEA
C. M. 3r A MARIANA HERNÁNDEZ
C. M. 3r B JORDI ALAMÁN
C. M. 4t A JOSEP VILADRICH
C. M. 4t B MARC PRIETO
C.S. 5è A JOSE M. BRAVO
C. S. 5è B PILAR BELTRÁN
C. S. 6è A MARIBEL OLMEDILLA
C. S. 6è B ENRIQUETA COROMINES

EQUIP DIRECTIU
DIRECTOR JOSEP Ma. ALFONSO
CAP D’ESTUDIS SÍLVIA GRACIA
SECRETARIA SÍLVIA MARGALEF

EDUCACIÓ FÍSICA CESAR ALIAGAS
MARC PRIETO
EDUCACIÓ MUSICAL ALBERT ABELLA
LLENGUA ANGLESA REME ORTIZ
JOANA PEREZ
JOSEP M. ALFONSO/TERESA Ma. DOMÈNECH
RELIGIÓ EI i PRIMÀRIA PILAR PASCUAL
ED. ESPECIAL NÚRIA MARTORI
SUPORT ED. PRIMÀRIA SÍLVIA GRACIA/ROSA TEN
SUPORT EDUCACIÓ INFANTIL
P3-P4 i P5 TERESA M. DOMÈNECH
SÍLVIA MARGALEF
LORENA CHABUCH
ESPECIALISTES

PAS (Personal d’Administració i Serveis)
VETLLADORA FINA LÓPEZ
TÈCNIC EDUCACIÓ INFANTIL LORENA SERRANO
ADMINISTRATIVA M. TERESA PONS
CONSERGE MARIO ORDOÑEZ

COL•LABORADORS
EAP SONIA LOAISA
FISIOTERAPEUTA SÒNIA HIGUERAS
SERVEIS SOCIALS NEUS TRILLAS
ASSESSORAMENT DE PLÀSTICA ANA TIÑENA
EXPRESSIÓ ORAL NATÀLIA BERNAT
ALTRES COL•LABORADORS
RESPONSABLE DEL MENJADOR LOURDES GUTIERREZ
ADMINISTRACIÓ AMPA GLORIA MARTÍN

NORMES GENERALS DE L´ESCOLA

Per aconseguir que l’escola funcioni el millor possible, és
necessari que tots hi col•laborem respectant aquestes
normes bàsiques de funcionament:

Entrades, sortides i assistència

? L’entrada a l’escola s’ha de fer puntualment. Els retards de tota mena perjudiquen el bon funcionament de la classe i el rendiment del mateix alumne/a.
? L’alumnat entrarà a les classes a les 9.00 h i a les 15.00 h.
? L’alumnat que arribi amb retard (més de 10 minuts), s’esperarà a Secretaria fins la propera hora, per tal de no interrompre el normal desenvolupament de la classe. D’aquest fet en quedarà constància escrita i es comunicarà als pares i mares en els informes trimestrals. Els pares i mares dels nens petits signaran el retard.
? Els pares i mares s’abstindran d’acompanyar els seus fills/es a l’interior del centre o a les fileres tant a l’entrada com a l’hora de recollir-los.
? Les famílies no poden entrar a les aules en hora lectiva sense hora concertada amb el tutor/a.
? Els alumnes que vinguin amb bicicleta hauran de fer ús dels aparcaments que hi ha habilitats al pati o a la vorera, no podent en cap cas circular pel pati.
? Si algun pare o mare ha de fer un comentari urgent al tutor/a del seu fill/a, el farà uns minuts abans de l’entrada a classe o a la sortida, si pot ser, a la Secretaria del centre. Recordeu que un cop dins de l’aula el/la mestre ha d’atendre l’alumnat i no es pot interrompre les classes durant l’horari lectiu.
? Es demana a les persones que han de recollir nens/es que ho facin puntualment a les 12.30 h i a les 16.30 h. Es tancaran les portes de l’escola passats deu minuts. Els alumnes d’Ed. Infantil sortiran uns minuts abans (per no coincidir amb la sortida dels més grans).
? Fóra convenient que la persona que reculli els infants (especialment EI i CI) a l’hora de la sortida fós sempre la mateixa. En cas que vingui una persona diferent a l’habitual cal comunicar-ho a la tutora o a Secretaria omplint el full d’autorització corresponent.
? Els alumnes de CM i de CS poden marxar sols/es a casa si prèviament s’ha signat l’autorització corresponent que la podeu trobar a Secretaria.
? Si algun alumne/a ha de marxar acompanyat del seu germà/na de CS només podrà fer-ho si prèviament la família ha signat l’autorització que es troba a Secretaria.
? Qualsevol falta d’assistència a classe haurà de ser justificada per escrit o verbalment al professor-tutor.
? Si convé que algun/a alumne/a surti del centre en hores lectives haurà de portar un justificant dels pares, mares o tutors autoritzant la sortida. Les hores recomanables per no interrompre el ritme de la classe seran puntualment: 9 h, 10 h i 11.30 h. A Secretaria es signarà un full on hi constarà l’hora, el nom de l’alumne/a i qui ha vingut a buscar-lo.
? Si alguna família, per raons importants, heu de viatjar a partir del mes de setembre procureu fer-ho aprofitant els dies de lliure disposició (ponts) o festes locals perquè els nens/es no hagin de perdre el seu ritme escolar.

Bates i equips d’Educació Física

• L’ús de la bata es reduirà a les activitats on sigui necessari. Cal que els alumnes portin una bata per la classe i una altra diferent pel menjador.
• Tot l’alumnat de Primària haurà de portar obligatòriament l’equip d’educació física (xandall, sabatilles esportives, samarreta,
equip de natació els de 2n) tots els dies que tinguin
educació física seguint les instruccions del seu tutor/a.
? Per facilitar l’organització de l’alumne/a i evitar pèrdues, tota la roba (equips i recanvis) ha d’anar marcada amb el seu nom i el curs.

Normes de convivència

• Tots els alumnes hauran de complir les normes de convivència interna, marcades per les Normes de Funcionament del Centre i del menjador.
• Caldria que recordéssiu sovint als vostres fills/es la necessitat que tinguin bon comportament i es relacionin amb respecte amb tots els membres de la comunitat escolar (mestres, companys, monitors, personal de serveis…..).
• Està prohibit l’ús de mòbils a l’escola. Per tant, els alumnes no han de portar mòbils al centre. Els mestres deixaran a secretaria els mòbils que trobin i hauran de ser les famílies, en persona, qui vinguin a recuperar-los. EL CENTRE DECLINA TOTA RESPONSABILITAT.
• Qualsevol incompliment d’aquestes normes bàsiques suposarà una atenció immediata per part de les persones responsables segons la seva gravetat. En cas de faltes greus resoldrà la Comissió de Convivència depenent del Consell Escolar.
• Us demanem la col•laboració de tots per aconseguir assolir i/o millorar els hàbits bàsics de convivència i educació cívica (utilització dels lavabos, papers al terra, respecte del material, hàbits a taula…) doncs és un dels objectius del Pla Anual del nostre centre.

MALALTIA PERÍODE DE NO ASISITÈNCIA
Infecció respiratòria aguda de vies altes Fins que no tingui febre i toleri l’activitat general
Faringitis estreptocòccica Fins que el nen hagi estat 24 hores sense febre
Diarrea per Salmonel•la o disenteria bacil•lar Fins 48 hores desprès que les deposicions es normalitzin.(Educació Infantil: obtenció de dues mostres de femta negatives)
Altres diarrees Fins normalització deposicions
Oxiuriasi (cucs) Fins haver fet el tractament
Varicel•la Fins el 6è dia d’inici de l’exantema o quan les lesions s’hagin assecat i fet crosta
Rubèola Fins a 7 dies des de l’inici de l’exantema
Xarampió Fins a 4 dies des de l’inici de l’exantema. Mesura addicional: si es confirma, cal excloure tots els nens no vacunats fins que el risc de contagi hagi passat
Impètig contagiós Fins a 24 hores desprès d’iniciat el tractament
Conjuntivitis purulenta Fins a 24 hores desprès d’iniciat el tractament
Aftes a la boca Fins a la curació de les lesions
Galteres Fins a 9 dies des de l’inici de la inflamació de les glàndules
Hepatitis A Fins a 7 dies des de l’inici dels símptomes i fins que toleri l’activitat general
Polls, sarna Fins completar la primera tanda de tractament
Considerem interessant que llegiu les disposicions del Centre de Salut pel que fa a RECOMANACIONS SOBRE PERÍODES DE NO ASSISTÈNCIA A L’ESCOLA A CAUSA DE MALALTIES INFECCIOSES:

• Es considera molt important que el nen/a esmorzi suficientment abans de venir a l’escola i si cal porti un petit esmorzar (peça de fruita, petit entrepà, sucs,…) per l’hora del pati, procurant evitar tot allò que no convé als nens: llaminadures, pastisseria, fregits, begudes carbòniques…
• L’alumne que tingui algun problema crònic o temporal de salut, alguna al•lèrgia, o no toleri algun medicament ho comunicarà al centre per la seva pròpia seguretat.
• Com cada any, l’equip mèdic del CAP de Salou portarà a terme, dins del programa de salut a l’escola, les revisions i vacunacions obligatòries que requeriran el consentiment escrit dels pares.

Recordeu que els nens/es que estiguin en procés de malaltia no poden assistir a l’escola per evitar problemes a ells mateixos i als seus companys/es. Estigueu atents a les circulars que us avisaran de la necessitat de prendre mesures preventives (especialment en tot allò que es refereixi als polls).

• Si un alumne/a es troba malament es trucarà a la família perquè el reculli el més aviat possible i l’atengui degudament.
• En benefici de tots els alumnes cal informar a l’escola de qualsevol situació que pugui suposar risc de contagi.
• Si un alumne/a pren mal i cal traslladar-lo, es trucarà a la família per quedar d’acord amb la situació a seguir.
• Si es tracta d’una urgència se’l traslladarà al centre hospitalari més proper i simultàniament es localitzarà la família.
En benefici de tots els alumnes caldria que extreméssiu les mesures de tractament si arriben “els polls”.

• Administració de medicaments
En les Instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres docents públics d’educació infantil i primària (Resolució 1/07/2005) publicades pel Departament d’Educació, en l’apartat corresponent a “Administració de medicaments a alumnes” (cap. VII. 7.2), hi diu:
“Per a administrar medicaments als alumnes cal que el pare, mare o tutor legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, el pare, mare o tutor legal han d’aportar un escrit on es demani i s’autoritzi al personal del centre docent que administri al fill o filla la medicació prescrita sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu.”

És molt important que qualsevol canvi de domicili, telèfon, situació familiar, el feu saber a la Secretaria de l’escola per tal de mantenir actualitzat l’arxiu de dades, així com la referència d’alguna persona que es pugui fer càrrec de l’alumne en cas de no poder localitzar la família. L’escola ha de poder localitzar un responsable de l’alumne en qualsevol moment en cas d’urgència.

Transport escolar
• Els alumnes que per raó de distància del seu domicili hagin de fer ús de mitjans de transport poden disposar del servei de transport escolar que facilita l’Ajuntament voluntàriament. Els interessats s’haurien de dirigir al Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament. (telèfon 977 30 92 04).
• Una monitora acompanyarà els alumnes i assenyalarà les normes de comportament i utilització del servei.
• Aquest servei ha començat el dia 12 de setembre.
• Les persones encarregades de recollir els nens/es a les parades han de ser responsables i respectar el horaris.
• Qualsevol incidència sobre el servei de transport s’ha d’adreçar a l’Ajuntament.

MENJADOR ESCOLAR
El menjador escolar és un servei complementari d’ajuda a l’escolaritat i a l’educació alimentària.
L’escola disposa d’aquest servei a partir del dia 12 de setembre.
• La responsabilitat d’organitzar i administrar aquest servei correspon a l’A.M.P.A. que donarà, en el seu moment, les instruccions adients per poder-lo utilitzar.
• El menjador escolar és una activitat més de l’escola i, com a tal, té un contingut pedagògic a la vegada que de servei i per tant està sota les mateixes normes de convivència que la resta de les activitats escolars. És necessari que els alumnes siguin conscients de la necessitat de mantenir el respecte cap a les persones encarregades i cap als seus companys.
• Recordeu que per notificar l’assistència diària eventual al menjador, els alumnes d’Ed.Infantil i C.Inicial necessiten confirmació oral o escrita dels pares o mares a l’encarregada o al mestre/a per escrit. A partir de 2n. es pot fer mitjançant l’agenda escolar o amb una nota al tutor/a.
Per qualsevol altra notificació (règim, malaltia, absències,…) serà necessari per a tots la comunicació escrita o verbal dels pares o mares.

Preu de menjador : Alumnes fixes: 6,20€
Alumnes eventuals: 6,80€
Recordeu la necessitat de comunicar a Secretaria i als tutors totes les vostres dades: telèfons de domicili, mòbils, treball, així com la referència d’alguna persona que es pugui fer càrrec de l’alumne en cas de no poder localitzar la família i l’autorització de la persona que vindrà a recollir el nen. L’escola ha de poder localitzar un responsable de l’alumne.
Si us plau pares i mares, feu la filera dintre del menjador per no obstaculitzar l’entrada d’alumnes a les 9.00 h. Gràcies

Servei d’acollida matinal AMPA

? Horari de 7.30 h a 9.00 h.
? Alumnes fixes: 3 € per dia lectiu
? Alumnes eventuals: 3,50 € per dia lectiu

REUNIONS AMB FAMÍLIES

? Reunions amb els tutors/es: a començament de curs, els tutors de cada nivell convoquen una reunió conjunta amb els pares i mares dels seus alumnes per comentar els aspectes més rellevants del funcionament del curs: objectius, metodologia, horari, continguts generals, avaluació, característiques del grup, sortides, excursions, normes, etc.
? És molt convenient la vostra assistència a aquestes reunions per aconseguir un àmbit d’entesa, que permeti la col•laboració família-escola.
? No està permès que els alumnes estiguin al centre sense vigilància mentre dura la reunió. Per això, preguem que els alumnes NO ASSISTEIXIN a la reunió.

RECORDEU:

És convenient NO PORTAR ELS NENS/ES a les reunions.

CURS DIA HORA
Pàrvuls 3 anys 07/09/2016 10 h. centre cívic
Pàrvuls 4 anys 26/09/2016 17 h. escola
Pàrvuls 5 anys 23/09/2016 17 h. escola
1r 05/10/2016 17 h. escola
2n 29/09/2016 17 h. escola
3r 06/10/2016 17 h. escola
4t 27/09/2016 17 h. escola
5è 28/09/2016 17 h. escola
6è 28/09/2016 17 h. escola

? Entrevistes
Cada tutor/a convocarà les famílies de l’alumnat per realitzar les entrevistes al llarg del curs. El dia i l’hora es concretarà en cada cas. Les entrevistes poden ser sol•licitades tant pels pares i mares com pels tutors/es.
Si per qualsevol raó necessiteu demanar hora per una entrevista ho podeu fer amb una nota escrita al tutor/a o a través de l’agenda de l’alumne/a.

AVALUACIÓ – ENTREGA D’INFORMES

Els informes escrits recullen diferents aspectes de l’evolució dels vostres fills i filles tant a nivell personal com d’aprenentatge.
1a. avaluació:
E. Infantil: 22 de desembre de 2016
E. Primària: 22 de desembre de 2016
2a. avaluació :
E. Infantil: Se substitueix aquest informe per una entrevista.
E. Primària: 7 d’abril de 2017
3a. Avaluació:
E. Infantil : 21 de juny de 2017
E. Primària: 21 de juny de 2017

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Al llarg del curs i tenint com a objectiu complementar i ampliar els àmbits educatius i dels alumnes, el Centre realitza una sèrie d’activitats escolars.

Totes les sortides (culturals, lúdiques i de treball) que es realitzin tenen uns objectius i es programen a començament de curs, essent informat el Consell Escolar dins la Programació Anual del Centre.
Per tot això demanem als pares que facilitin la participació dels seus fills en aquestes activitats:
• Estada a la neu (a 6è.)
• Excursions.
• Visites culturals (tots els cicles)
• Tallers de natura (tots els cicles)
• Audicions musicals (tots els cicles)
• Obres de teatre (tots els nivells)

Tindreu més informació sobre dates, preus i altres condicions
en les circulars que anireu rebent al llarg del curs. Els pagaments es
faran al Caixer automàtic de “La Caixa”, enviarem full d’instruccions.

A més a més, desenvolupem al Centre unes altres activitats complementàries com: Festes tradicionals, concurs literari, concurs de postals de Nadal, revista escolar, educació vial, teatre, etc.

Us informem que l’Escola Europa ofereix el servei de préstec de llibres de la biblioteca als alumnes de l’etapa de primària. Aquest servei consisteix en què, quinzenalment, els alumnes tenen la possibilitat de prendre un llibre a casa.

Us demanem la vostra col•laboració per tal que els vostres fills/es tinguin cura dels llibres i siguin puntuals en les devolucions.

El vostre ajut és molt important pel bon funcionament del servei de préstec.

Creiem interessant informar-vos que el Departament d’Ensenyament té en funcionament el nou web “Família i Escola. Junts x l’Educació” adreçat a les famílies amb la finalitat de posar al seu abast informació, orientacions i recursos per millorar la seva implicació en el procés escolar i educatiu dels seus fills i filles.

Aquest espai està disponible a l’adreça :

www.gencat.cat/ensenyament/familiaiescola

RECORDEU

? Recordeu posar el nom en tot allò que el vostre fill porti a l’escola: llibres, llibretes, motxilles, estoigs, bates, xandalls… per evitar pèrdues innecessàries.
? Feu responsables els vostres fills/es de les seves coses, segons la seva edat. Serà bo per ells/es, per vosaltres i per a tots/es.
? A partir de 2n, els alumnes han de portar a la motxilla l’agenda escolar.
? Els alumnes, a partir de 3r, han de portar dins de la motxilla l’estoig i l’agenda.
? Estigueu atents, especialment els petits, a les demandes de materials “quotidians” que us poden demanar els mestres (envasos, caixes, retalls de revistes…) són importants per les activitats dels vostres fills/es.
? Per la celebració d’aniversaris dels vostres fills, parleu primer amb els mestres.
? Ompliu i retorneu signats els diferents fulls d’autorització que us aniran arribant al llarg del curs perquè els vostres fills/es puguin realitzar les diferents activitats.
? Respecteu els terminis de pagament de les diferents activitats. És necessari per la bona organització d’aquestes.

? Els dimarts és el dia de la fruita i tots els alumnes han de portar fruita per esmorzar.
? Recordeu que no es pot interrompre les classes fent encàrrecs ni repartint material i esmorzars oblidats a casa al matí.

ESCOLA EUROPA
Passeig de la Segregació núm. 2
43480 SALOU
Tel: 977384996
e-mail: e3006393@xtec.cat
Bolc centre: http://xtec.blocs.cat/ceipeuropa/

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL CURS 2016-2017

Resultat d'imatges de curs 2016-17 imatges

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CERTAMEN LITERARI 2016

DSC_0155DSC_0105DSC_0106DSC_0160DSC_0165DSC_0255DSC_0263DSC_0269DSC_0274DSC_0358DSC_0340DSC_0347DSC_0155DSC_0352

Publicat dins de General | Deixa un comentari

INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR

El passat dia 22 d’abril vàrem inaugurar la nostra nova Biblioteca Escolar. Aquí us en posem unes imatges.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari