Les nostres festes

Si voleu veure vídeos de les festes de l’escola, cliqueu aquí!

Benvolgudes famílies

benvinguda

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2017-18, especialment a aquelles famí­lies que us incorporeu per primer cop a la nostra comunitat educativa, i ho fem amb el desig que aquest sigui enriquidor per a tothom.

Els dies de lleure, platja, piscina, muntanya… de gaudir de familiars i amics, mica en mica, han deixat pas als dies de preparació per tenir­-ho tot a punt per a l’inici de les classes: el material escolar, els xandalls, les instal·lacions de l’escola… Tot és il·lusió, somnis i anhels davant les expectatives del que oferiran les novetats: una escola que us espera després de les vacances, el retrobament amb els companys i companyes, el descobriment de les cares dels nouvinguts, els professors i les professores i tot el personal de l’escola.

El dia 12, els alumnes i les alumnes de la nostra escola tornaran a omplir les aules amb els seus somriures, amb les motxilles ben plenes de nous reptes, de nous objectius; amb ganes d’aprendre, de millorar, de madurar, i de ben segur que superaran totes les expectatives en finalitzar el curs.

Així­ doncs, després de les merescudes vacances, comencem amb energies renovades i amb molta empenta i entusiasme aquest nou curs, desitjant que sigui ben profitós per a tota la comunitat educativa i que, al final, puguem recollir els èxits fruit del treball i de l’esforç.

Des de l’escola Europa us donem la benvinguda, encoratjant-vos i dient-vos que un bon curs comença amb un bon somriure!!