Preinscripció escolar curs 2018-2019.

En aquest enllaç podeu trobat tota la informació relacionada amb la preinscripció pel curs 2018-2019.

Time Lapse Graffiti Projecte Un món millor és possible.

Som Escola Som l’Europa!

Acte Dia internacional de la Pau i de la No violència

Dintre del projecte Interdisciplinar “Un món millor és possible” vam fer diferents activitats. Aprofitant la celabració del Dia internacional de la Pau i de la No violència tots els alumnes de l’escola van cantar Mirall de Pau tot formant el símbol de la Pau. Va ser un acte emotiu que voliem compartir amb tots vosaltres.

Actuació 6B Carnaval 2018!

Cliqueu a la foto i podreu gaudir de l’actuació que van realitzar els alumnes de 6B a la festa de Carnaval el passat divendres 9 de febrer de 2018.

Salutacions.

Caseta dels petits de l’escola

Els petits de l’escola, els nens i nenes de P3, estrenen caseta amb els seus companys durant aquest curs: els cargol i el conill.

Celebrem el DENIP

A l’escola hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

La nostra geganta

Aquesta setmana la nostra geganta ha estrenat un vestit nou, molt bonic! Mireu què guapa!

Projecte Interdisciplinari: Un altre món és possible!

Benvolgudes famílies,

Durant aquests dies de finals de gener i primers de febrer tota l’escola participarem junts del Projecte Interdisciplinari:

Un altre món es possible-Vivim les festes.

Aquest és un Projecte dedicat principalment a conviure i a aprendre de la convivència, gaudint de les festes i valorant les coses que ens envolten i que ens fan adonar-nos de la importància de fer activitats junts i saber-les apreciar.

Cada cicle arribarà amb activitats diferents a endinsar-se en una visió analítica del món que ens envolta. Els més petits conviuran des de la proximitat de les festes i els elements festius de Salou. Els més grans aniran més enllà en la visió del món que ens ha tocat viure i tots, petits i grans, valorarem la importància de la Pau en la celebració conjunta del DENIP (Dia Escolar de la no-violència i la Pau).

Desitgem que totes les activitats que en aquest tríptic es detallen deixin en cada un dels alumnes un solatge en la seva formació, que els faci sentir-se part important de la societat del segle XXI, que els ajudi a sentir-se implicats en millorar-la i els faci créixer com a persones.

Claustre Escola Europa

El nou mural de l’Escola Europa. Projecte interdisciplinar 2018!

Dintre de les activitats del Projecte Interdisplinar “Un món millor és possible. Vivim les Festes” s’ha fet un graffiti relacionat amb la convivència, cooperació, amistat i d’altres valors que es fomenten a l’escola. Ha quedat molt bé i el volem comartir amb tots vosaltes.

Fotos de les Nadales 2017-18! Escola Europa!

CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE LES FOTOS!

BON NADAL!

Publicat dins de General | 1 comentari