Bon Nadal!

…un desig plàcid,
amb sentiment màgic.
Cavalcant, els Reis
omplen de somnis a tota la gent.
Estar tots junts
ens fa sentir diferents.
cooperant amb la gent
mai oblidaré aquests moments.

Bon Nadal!
Núria León Alzina
Alumna de 6è

Donació de sang!

La nostra escola es solidaritza amb el seu entorn.

Les reunions de delegats

El dia 24 d’octubre, els delegats/es i els secretaris/es s’han reunit amb el director per comentar aspectes del bon funcionament de l’escola, proposar millores i fer-li arribar les peticions que cada classe té.
Aquestes reunions de delegats/es i secretaris/es amb el director es realitzen periòdicament i formen part del Pla de Convivència del centre. Solen ser molt profitoses i es valoren molt positivament.

Bon inici de curs!

Un any més ens trobem amb les bateries ben carregades per començar un nou curs.
Des d’aquest blog us desitgem a tots, alumnes, famílies, mestres, AMPA, personal no docent…a tots els que formem la Comunitat Educativa de l‘Escola Europa un molt bon curs ple de bons propòsits, bons moments, bona feina, i molt bona convivència i harmonia.
Podreu seguir el dia a dia de l’Escola en aquestes pàgines. Som a l’Escola pel que calgui.
Bon curs 2018-2019!

El nostre món 2018.

Vols descarregar-te la revista?

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Preinscripció escolar curs 2018-2019.

En aquest enllaç podeu trobat tota la informació relacionada amb la preinscripció pel curs 2018-2019.

Time Lapse Graffiti Projecte Un món millor és possible.

Som Escola Som l’Europa!

Acte Dia internacional de la Pau i de la No violència

Dintre del projecte Interdisciplinar “Un món millor és possible” vam fer diferents activitats. Aprofitant la celabració del Dia internacional de la Pau i de la No violència tots els alumnes de l’escola van cantar Mirall de Pau tot formant el símbol de la Pau. Va ser un acte emotiu que voliem compartir amb tots vosaltres.

Actuació 6B Carnaval 2018!

Cliqueu a la foto i podreu gaudir de l’actuació que van realitzar els alumnes de 6B a la festa de Carnaval el passat divendres 9 de febrer de 2018.

Salutacions.

Caseta dels petits de l’escola

Els petits de l’escola, els nens i nenes de P3, estrenen caseta amb els seus companys durant aquest curs: els cargol i el conill.