Inscripció – període ordinari tancat

Destacades

El període ordinari per sol·licitar estades, sortides i projectes compartits romandrà obert del dilluns 15 al dimecres 31 de maig de 2017.

La informació sobre el procés d’inscripció es troba actualitzada a la XTEC: http://xtec.gencat.cat/ca/serveis/cda/inscripcio/

La inscripció dels centres educatius es farà a través de l’aplicació CAMPS: http://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=camps

I l’oferta educativa del CdA de Barcelona pel proper curs la podeu consultar amb detall a la nostra pàgina web.

____________________________________________________________________________

I després del període d’inscripció, què?

Jornades de cloenda Expliquem el Barri

Destacades

Si us vàreu perdre l’acte de cloenda del projecte compartit “Expliquem el barri” o voleu veure-ho novament aquí teniu les presentacions fetes per les escoles participants:

Dijous 19 de gener: Escola Baldiri Reixac, Escola Palma de Mallorca, Escola Aiguamarina  i Escola Collaso i Gil

Divendres 20 de gener: Col·legi Camí, Escola Elisenda de Montcada i Escola Víctor Català

També podeu consultar el mapa compartit entre els centres participants al projecte.

Gràcies a totes les escoles participants per la vostra gran feina!

Jornades de cloenda Expliquem el Barri

expliquem-barri-2

Els dies 19 i 20 de gener tindran lloc, a la seu del Camp d’Aprenentatge de Barcelona, les jornades de cloenda del projecte compartit Expliquem el Barri.

Enguany les escoles participants en el projecte són:
– Escola Aiguamarina, del barri de Verdum (districte de Nou Barris).
– Escola Baldiri Reixac, del barri de la Salut  (districte de Gràcia).
– Col·legi Camí, del barri de Vilapicina i Torre Llobeta (districte de Nou Barris).
– Escola Collaso i Gil, del barri del Raval (districte de Ciutat Vella).
– Escola Elisenda de Montcada, del barri de Torre Baró (districte de Nou Barris).
– Escola Palma de Mallorca, del barri de Porta (districte de Nou Barris).
– Escola Víctor Català, del barri de la Prosperitat (districte de Nou Barris).

Ja podeu consultar els programes del dia 19 i del dia 20 de gener.

No us perdeu les jornades i seguiu-ho en streaming!

Expliquem el Barri al programa Catakrac de BTV

Destacades

Per conèixer el nostre barri i la nostra ciutat cal trepitjar-la“. Així es presenta el reportage al Catakrac i això és el que permet l’Expliquem el Barri del Camp d’Aprenentatge de Barcelona.

Els alumnes de cinquè de primària de l’escola Collaso i Gil, del barri del Raval al districte de Ciutat Vella de Barcelona, són els protagonistes del segon dels reportatges del programa Catakrac de BTV de dissabte 12 de novembre de 2016.

Enguany l’escola Collaso i Gil participa en el projecte compartit Expliquem el Barri del CdA de Barcelona conjuntament amb l’escola Baldiri Reixac, del barri de la Salut al districte de Gràcia, i cinc de les escoles del districte de Nou Barris: Aiguamarina (Verdum), Camí (Vilapicina i Torre Llobeta), Elisenda de Montcada (Ciutat Meridiana i Torre Baró), Palma de Mallorca (Porta) i Víctor Català (Prosperitat).

Mes informació a www.btv.cat/catakrac on trobareu penjat tot el programa i us el podreu descarregar clicant la icona amb la fletxa.

I a continuació un extracte del reportatge…

Atenció centres estadants al CdA de Barcelona curs 2016-2017!!

capcalera_orto.jpg

Des del CdA  us recordem que al BLOC ESTADES CDA BARCELONA 2016-2017 disposeu de la informació necessària per tal que el projecte que hem engegat plegats esdevingui una experiència enriquidora i exitosa. No deixeu de consultar al menú categories tot el relacionat amb el vostre centre i feu la difusió corresponen entre companys, alumnes i famílies a fi i efecte que sigui conegut i compartit per tots.