Inscripció – període ordinari tancat

El període ordinari per sol·licitar estades, sortides i projectes compartits romandrà obert del dilluns 15 al dimecres 31 de maig de 2017.

La informació sobre el procés d’inscripció es troba actualitzada a la XTEC: http://xtec.gencat.cat/ca/serveis/cda/inscripcio/

La inscripció dels centres educatius es farà a través de l’aplicació CAMPS: http://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=camps

I l’oferta educativa del CdA de Barcelona pel proper curs la podeu consultar amb detall a la nostra pàgina web.

____________________________________________________________________________

I després del període d’inscripció, què?

  • Si has sol·licitat alguna activitat cal

Consulta i acceptació de les estades, sortides i projectes compartits des dels centres educatius. 

Després de l’adjudicació el centre educatiu haurà d’acceptar o rebutjar les sol·licituds d’estades i/o sortides i/o projectes compartits. De cara a la planificació del CdA es recomana fer l’acceptació o rebuig durant el període del 26 de juny al 10 de setembre de 2017, tot i que es podrà seguir fent acceptacions durant tot el curs.

Els docents del centres educatius, amb autenticació GICAR/ATRI, ja sia la direcció o en qui hagi delegat autoritzant-lo amb l’aplicació GUAC, podran consultar les adjudicacions i acceptar o rebutjar les sol·licituds a l’aplicació CAMPS.

Des de l’aplicació CAMPS, es podran imprimir els documents d’acceptació de les adjudicacions. Els originals d’aquests fulls d’acceptació s’hauran de lliurar al CdA signats per la direcció del centre educatiu.

Per les ESTADES, les entitats que gestionen l’allotjament als CdA es posaran en contacte amb el centre educatiu per tal de formalitzar la reserva i la bestreta. Per considerar formalitzada la reserva d’allotjament i manutenció, caldrà realitzar una bestreta del 10% de l’import del cost de l’allotjament previst abans del 30 de setembre. Al CdA de Barcelona l’alberg Mare de Déu de Montserrat depèn de XANASCAT. 

  • Si no has sol·licitat cap activitat però ara hi estàs interessat cal…

Inscripció període extraordinari i altres centres

Les sol·licituds d’inscripció per a centres de fora de Catalunya i Universitats es realitzen en un formulari específicTambé podeu emplenar aquest formulari per les sol·licituds realitzades fora del període ordinari.

En cas que detecteu un problema amb el formulari us podeu posar en contacte amb el Grup de Suport Funcional (cda@xtec.cat)

Aquestes sol·licituds només podran ser ateses si es produeix alguna vacant. Cal posar-se en contacte amb el CdA/EdA corresponent per comunicar el vostre interès.

Formulari de contacte CdA de Barcelona.

 

 

http://xtec.gencat.cat/web/.content/serveis/cda/imatges/cartell-CdA-2016-v2.png