Superior

PROPOSTES DE COMIAT!

S´ha acabat un curs ben estrany, una entrada a les dues escoles “singular” i molt curta, però no vull marxar de vancances sense agraïr-vos el trosset de curs que hem pogut fer junts. Sou un magnífic cicle superior, he gaudit molt i per sort, amb els de cinquè encara podré gaudir un curs més. Per als qui marxeu que sapigueu que sempre que vulgueu participar d´alguna proposta que fem, tindreu les portes obertes!

Una abraçada molt gran i bon estiu a tots, confiem que el curs vinent el podrem gaudir plegats i en condicions.

 

Mireu aquest curs vam fer la coreografía dels gots amb la música del SI ME VOY. Doncs bé, ja que vam començar el curs així…. acabem-lo igual!! Aquest cop he sigut jo qui ha versionat la lletra i va dedicada a tots vosaltres, especialment als de sisè que teniu una estrofa dedicada. Si voleu, amb el suport del youtube del “si me voy karaoke”, podeu cantar-la. La lletra és la següent:

https://es.video.search.yahoo.com/yhs/search?fr=yhs-iba-1&hsimp=yhs-1&hspart=iba&p=SI+ME+VOY+KARAOKE#id=1&vid=93f6221517c3a122d5b0612185591923&action=click

FA QUATRE MESOS QUE NO ENS HEM VIST GENS,

FINS I TOT ALGUNS HEU CRESCUT!

HA ESTAT TOTA UNA EXPERIÈNCIA

I VAL MÉS PRENDRE CONCIÈNCIA

ESPEREM QUE TOT L´ESFORÇ HAGI VALGUT!

FINS AVIAT, FINS AVIAT

AIXÒ NO ÉS PAS UN COMIAT

 SENSE PETONS NI ABRAÇADES NO EM DÓNO PER ACOMIADADA

AL SETEMBRE SERÀ TOT MOLT MÉS REAL.

FINS AVIAT, FINS AVIAT,

AIXÒ NO ÉS PAS UN COMIAT

TANT SE VAL SI AMB MASCARETA, GUANTS, BARRET O UNA BATETA,

PERÒ EL DESIG ÉS CELEBRAR QUE HEM TORNAT!

MARXEU SISÈ I GAIREBÉ NO US HE VIST,

PERÒ HE TINGUT PROU PER SABER

QUE AMB VOSALTRES TOT ÉS FÀCIL,

HEM GAUDIT, HA ESTAT FANTÀSTIC,

GRÀCIES PER L´ACOLLIDA QUE M´HEU FET!

 

I per acabar no poso deures, només una proposta de joc, és el PASA PALABRA, en versió musical especial per a cicle superior, per posar en pràctica elements i coneixements musicals, i un SCAPEROOM musical també, per si us bé de gust afrontar el repte! Un petó molt gran i fins a  la tornada!!!

https://www.racomusicaldidactic.com/2020/05/joc-musical-passa-la-musica-nivell.html
https://www.racomusicaldidactic.com/2020/06/room-scape-el-museu-de-la-musica.html?m=0

 

 

 

 

NOVES ACTIVITATS MUSICALS PER FER DURANT LA SETMANA DE L’ 1 AL 8 DE JUNY

 

  • Allarguem el repte una setmana més!

Súper músics no he sentit gaires flautes amb canyetes!!!! però n’hi ha que han sonat de meravella! He pensat de deixar-vos una setmana més a veure si us en sortiu i la feu sonar, i aquest cop s´afegirà també el cicle inicial per veure si aconseguim que Hamelí sigui un “aficionat” al costat de les nostres canyetes/flautes! Si ho aconseguiu envieu-me el vídeo que en farem un entre tots i el publicarem!

https://www.youtube.com/watch?v=ufFqfIqh4Qc&t=5s

  • MATEMÀTIQUES MUSICALS! Mireu aquesta setmana us proposo una activitat matemàtica on heu de calcular sumes de valors rítmics. Hi ha puntet , silencis i tots els valors rítmics treballats. Es fa en línia i teniu la possibilitat quan acabeu de comprovar si ho heu fet bé o no i fins i tot us posa nota com si fos un examen, així que a per nota!!!!!!

https://es.liveworksheets.com/ao528173jv

  • Partitures codificades : us adjunto la correcció de la proposta alfanumèrica 3 anterior    i us afegeixo una proposta nova

solucion partitura alfanumerica num3

tu nombre y apellido

ACTIVITATS MUSICALS PROPOSADES DEL 18 AL 24 DE MAIG

 

Primer de tot us felicito pel munt d´activitats que rebo de part vostra, no només perquè estan fetes sinó perquè a sobre estan totes bé!!!!!

Continuem doncs amb els reptes? va doncs, primer de tot us poso la solució de la partitura laberíntica que teníeu com a proposta per a aquestes dues setmanes anteriors:

I aquí teniu ara el nou repte de la setmana, aquest cop només us cal seguir les coordenades per transcriure la partitura i solfejar-la bé per poder-la tocar amb l´instrument que tingueu a casa i esbrinar el títol!

I ara sí que va un SÚPER REPTE!!!!!!!! Sou capaços de fer sonar una canyeta de les que fem servir per beure com si fos una flauta? Segur que sí perquè tinc una bona colla d’alumnes artistes!

Mireu, us poso un vídeo que és un tutorial, aquí el senyor explica súuuuuper bé com s’ aconsegueix que soni no només com una flauta, sinó fins i tot com una gaita! però bé, no ens passem, que amb la flauta em conformo  😛

https://www.youtube.com/watch?v=ufFqfIqh4Qc&t=5s

Si sou capaços de fer sonar la canyeta , i fins i tot si aconseguiu fer dues o tres notes diferents per  adonar-nos de la diferència d’ alçada segons la posició del forat que heu fet, no dubteu a fer un vídeo d´uns 20-30 segons i enviar-lo al correo del vostre curs que amb tots faré un vídeo per compartir el vostre art! 

 

What do you want to do ?

New mail

What do you want to do ?

New mail

What do you want to do ?

New mail