VISITA AL MUSEU DALÍ

Ens va venir a recollir l’autobús a les 8:45h, i vam tenir unes 2 hores de camí fins a Figueres.

Quan vam arribar vam esmorzar ràpid i vam deixar les maletes a un quartet al costat del museu dalí.Ens va repartir en dos grups 1r i 2n, tenien una monitora que es deia Marta, i 3r 4t 5è i 6è, la monitora es deia Petra, era Hollandesa.

Primer vam entrar a una sala gran de quadres i escultures famoses del dalí. El primer quadre que vam veure era el retrat del seu pare, el va fer als 16 anys, fet de pintura i guix. En aquesta sala ens va ensenyar pintures de la seva família i un que l’hi va dedicar a un dels seus pintors preferit “Velázquez”. Després de aquesta sala vam anar al pati interior que vam trobar molt interessant, simbolitzava el món submergit de la imaginació. Aquí podríem trobar un cotxe d’època amb una escultura d’una dona a sobre, i la barca enlairada de la seva dona “Gala”, tot això ens feia veure que estàvem sota da la barca en un fons marí. Seguidament vam anar a una sala amb una cúpula de vidre que representava que estàvem a dins d’una mosca. Al mig de la sala estava enterrat Dalí. Allà vam observar un quadre que segons com el miraves veies el retrat d’un home i segons com el miraves es veia Gala mirant per una finestra. Tot seguit vam entrar en una sala en forma de cofre on estaven les seves obres més importants. Després vam anar a una sala on i havia un sofà, una xemeneia, dos quadres i unes cortines que vistos d’una lupa formava la cara d’una noia.

Per acabar, vam anar al terrat a fer una activitat que consistia en retallar imatges i enganxar-les com si fos un collage de manera surrealista sobre un altre dibuix.

Després de la visita vam tornar a l’autobús i vam estar 20 minuts fins a arribar a Besalú, on vam dinar. Després vam jugar una estona i vam fer la visita al poble. Aquest poble té un aspecte medieval amb la seva muralla i un pont espectacular. Allà en aquest poble la gent era molt simpàtica.

Finalment vam tornar cap a Oristà i Sant Feliu Sasserra on ens esperaven les famílies.

Per acabar volem dir a tota la gent que no hagi estat el museu Dalí o no hagi visitat Besalú que us ho recomanem perquè ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses noves.

Alumnes de CM i CS de “Els Roures” i “Llevant”

Un comentari a “VISITA AL MUSEU DALÍ

1. Que guaiii, m’ha fet recordar quan jo era petita i visitava el museu amb uns amics de Figueras.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *