SORTIDA AL PEDRAFORCA

El passat dia 24 de setembre de 2013 els alumnes de CS i els de CM de la ZER Gavarresa vam anar al Pedraforca. Vam anar el parc natural per conèixer el paisatge de muntanya i moltes més coses del Pedraforca. Uns monitors ens van ajudar a observar la muntanya. Es diuen Rosa, Roger i Roser que són del camp d’aprenentatge de l’Alt Berguedà.

Vam sortir de l’escola abans de les nou amb l’autocar i al cap d’una estona ens vam parar a esmorzar. Després d’esmorzar vàrem anar als miradors a veure el massís. Ens van ensenyar que el paisatge pot ser: físic, biòtic i antròpic.

Des del mirador de Maçaners es veia el Pedraforca en dos cims i des del mirador de Gresolet el veiem des de la cara nord. Des d’aquí també veiem la cara sud de la serra del Cadí.

Vam anar al refugi Lluís Estassen a dinar. Era un lloc molt natural i vam jugar. Ens vam passar molt bé. Quan vam baixar ja vam trobar l’autocar que ens esperava.

Ens vàrem adonar que el PEDRAFORCA tenia diferents formes, tenia forma de bruixa i d’indi.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.

Alumnes de CM i CS de la ZER Gavarresa.