CUL DE SAC

RACÓ DELS RECORDS

De l’escola trobem molt a faltar l’afecte dels profes perquè a l’institut són molt més seriosos i ens diuen que ens  “busquem la vida”. Sempre van amb una PDA per anotar les faltes d’actitud els deures no fets.

Els mestres de l’any passat  ens van dir que a l’institut tot era molt complicat, però al final no ho ha sigut tant.  Això sí, hem de fer més deures, els exàmens són més difícils i hem de portar molts llibres a la motxilla, llibres que pesen moltíssim. Hem de canviar de classe molt sovint  i això ens agrada molt perquè tenim temps per parlar i caminar una mica.

Per una part ens agrada més l’institut perquè tens algunes tardes lliures però per una altra banda t’has de llevar més d’hora.

Us trobem molt a faltar!!

Mar Aregall i Laia Colomer.

Es canvia de professors a cada assignatura i alguns mestres tenen una mica de mal geni. Je je je!!!

Talia Páez

A l’hora del pati ens podem comprar entrepans del que més ens agradi amb només dos euros i també, a vegades, croassants.

Laura Martín

És molt diferent però no tan difícil com pensàvem.

Míriam Vigara

M’agrada l’institut però ens posen molt més deures que a l’escola.

Marta Folgoso

El pati podria ser més gran però en general està molt bé

Ferran Sastre

M’agradaria tenir més temps de pati.

Miguel López

És molt guai perquè tots els dies fan un partit de futbol i de bàsquet amb diferents equips.

Ivan García.

Hauríem de tenir menys hores a l’institut.

Sergi Estudillo